جایزه خوش حسابی، هدیه شورای اسلامی شهر طبس به مؤدیان در سال ۹۳

اعمال جایزه خوش حسابی که با تصویب شورای اسلامی شهر طبس به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تا پایان سال ۱۳۹۳ در شهرداری انجام شد، مورد استقبال مؤدیان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرپرست شهرداری طبس ضمن قدردانی از عنایت اعضای شورای اسلامی شهر طبس در اجازه اجرای پیشنهاد شهرداری به اعمال جایزه خوش حسابی در پرداخت بدهی مؤدیان، بیان داشت: اعمال جایزه خوش حسابی برای شهروندان و هموطنان در پرداخت عوارض و بدهی خود به این نهاد عمومی غیردولتی، در راستای فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه بین مردم و جذب منابع مالی بیشتری صورت پذیرفت.

تیمور مقدس زاده خسروی ادامه داد: طرح جایزه خوش حسابی در راستای تحقق مشتری مداری و با هدف تشویق مؤدیان نسبت به پرداخت به موقع عوارض و سایر بدهی مطمح نظر ارکان مدیریت شهری طبس می باشد، که الحمدالله؛ مردم نیز با استقبال خوبی از این طرح به پرداخت بدهی های خود اقدام نمودند.

وی یادآور شد: از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۹۳ لغایت پایان سال ۱۳۹۳ در تمامی مراجعات مردمی برای پرداخت بدهی خود بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر طبس، جایزه خوش حسابی در محاسبه بدهی‌ها اعمال شد و به عبارتی تخفیف قانونی برای مردم محاسبه گردید.

منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =