عملیات آسفالت باغ رضوان شماره ۲ انجام شد

در راستای تکریم و ارائه خدمات بهینه به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و برادر بزرگوارشان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، عملیات آسفالت باغ رضوان شماره ۲ انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پروژه آسفالت باغ رضوان به متراژ ۱۶ هزار متر مربع با اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا گردید.

شایان ذکر است مجموعه زیبای باغ رضوان با چشم اندازی جذاب و قابل تحسین در نورپردازی، ایجاد فضای سبز، پارک بازی، سکوهای اقامتی، واحد‌های تجارتی و خدماتی در ضلع غربی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در خدمت رفاه زائران است.

2 دیدگاه دربارهٔ «عملیات آسفالت باغ رضوان شماره ۲ انجام شد;

  1. ای بابا اگه قرار باشه همه شهر یه دفه اسفالت بشه که جیبای اقایو…………………………………………………ن خالی میشه.گناه دارن.

  2. بسم الله الرحمن الرحیم. البته این اقدام مسئولین شهرقابل تقدیر است. ولی دو مطلب متفاوت ولی در عین حال مرتبط را باید عرض کنم:
    اول اینکه مدیران یا روابط عمومی ارگان های شهرستان باید ( وظیفه دارند ) اخبار و کامنت های مربوطه در این پایگاه خبری و سلیر خبرگزلری ها را ملاحظه نموده و اظهار نظر کنند ( در قالب مطلب جدید خبری یا کامنت ). و در شرایط فعلی که بطور معمول این اتفاق نمی افتد قاعدتاً حمل بر کم توجهی مسئولین می شود.
    دوم اینکه وضعیت آسفالت معابر شهر بویژه در بعضی نقاط بسیار آسیب دیده است بطوری که در مواردی باعث آسیب وسیله نقلیه و سلب آرامش سرنشینان میگردد و در مواردی بویژه اگر وسیله، موتور سیکلت باشد، می تواند خطرات جدی را ایجاد کند. واضح است که پروژه روکش آسفالت معابر ، بزرگ و هزینه بر است ولی باید مردم از اقداماتی که شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و مخصوصاً نمایندگان مجلس در راستای رفع مشکل نموده اند و نتایج آن مطلع باشند.
    توجه به این نکته که آسفالت آسیب دیده موجود در عمده معابر مربوط به به قبل از زلزله و قبل از انقلاب است ، بسیار اهمیت دارد.
    من الله التوفیق.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =