شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس درس عبرتی برای دشمنان نظام است

استاندار خراسان جنوبی طی پیامی روز پنجشنبه به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس درس عبرتی برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،در پیام وجه الله خدمتگزار آمده: پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است که به اراده الهی، گرد و غبار بیابان و دانه های ریز شن، دسیسه های بزرگ آمریکا را فرو شکست و طبل رسوایی آمریکا در جهان کوبیده شد و شکست فیلداران ابرهه را در ذهن همگان تداعی کرد.

در ادامه این پیام آمده: در حمله نظامی آمریکا و شکست در صحرای طبس، خداوند متعال با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان واشنگتن را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت و چهره واقعی دشمنان انقلاب را بیش از هر زمانی نمایان تر و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی را به اثبات رساند.

این پیام می افزاید: واقعه طبس نه تنها یک واقعه ساده، زودگذر و فراموش شدنی نبود؛ بلکه تمثیل و تذکری است بر اثبات قدرت فائقه الهی و وهم و ساده اندیشی دشمنان خدا و عبرتی برای دشمنان نظام که بدانند وقتی نظامی الهی و اسلامی باشد تمام امدادهای غیبی برای اثبات حقانیت آن و دفاع از آن بکارخواهند آمد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام محمد منتظر قائم، شهید سرافراز این واقعه و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای اسلام و ایران اسلامی، از درگاه حضرت احدیت سربلندی همه مسلمین جهان و نابودی دشمنان اسلام را مسئلت داشت.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =