سخن رهبری در مورد بازدید ماموران آژانس از مراکز نظامی کشور فصل‌الخطاب قرار گیرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طبس طی بیانیه‌ای از نماینده طبس در مجلس خواستند تا در راستای فصل‌الخطاب قرار دادن سخن رهبر انقلاب مجلس شورای اسلامی، اجازه بازدید و یا دخالت در مراکز نظامی کشور را به بیگانگان ندهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر عبدالله زاده

نماینده محترم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان

نماینده محترم و برخاسته از رای مردم ، ما دانشجویان بسیجی که به گفته رهبری عزیزمان افسران جوان جبهه جنگ نرم هستیم به عنوان قطره ای از دریای بیکران ملت همیشه در صحنه ایران بر خود لازم و واجب دانستیم که احساس خطر خود را مبنی بر اتفاقات روز ایران و جهان به گوش شما که نماینده مردم در قوه مقننه هستید برسانیم.

جناب آقای دکتر عبدالله زاده ما احساس خطر می کنیم که هنوز با وجود گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی و واضح و آشکار بودن عداوت، دشمنی و کینه توزی دشمنان این مرز و بوم متاسفانه برخی از مسئولین رده بالای کشور در خواب غفلت بوده و سخنان متقن و محکم رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) را مبنی بر عدم اعتماد به بیگانگان سر لوحه کار خود قرار نداده و راه را برای دخالت دشمنان نظام مخصوصا آمریکای جنایت کار باز میکنند. احساس خطر می کنیم که با توجه به اجازه ندادن مطلق رهبری عزیز نسبت به بازدید از مراکز حساس نظامی زمزمه هایی مبنی بر بازدید ازاین مراکز به گوش می‌رسد.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان طبس مانند دیگر آحاد جامعه نگرانیم که مبادا برای چندمین بار در موقعیتی قرار بگیریم که خدایی نکرده جام زهر به کام این ملت و مقتدایمان نوشانده شود. ما معتقد به مذاکرات خوبیم مذاکراتی که در پی آن به فرموده رهبری عزیز، نه توهینی باشد، نه تحقیری و نه تهدیدی. مذاکرات باید مذاکراتی سازنده باشد نه مذاکراتی که درپی آن تمام موجودیت نظامی یک ملت بر ملا شود، حال چه با چشم باز باشد و چه با چشم بسته.

جناب آقای دکتر عبدالله زاده نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از شما می خواهیم از جایگاهی که از رای همین مردم ولایت مدار بدست آورده اید دیگر نمایندگان مجلس را که بی‌شک از دلسوزان نظام هستند را با خود در راستای فصل‌الخطاب قرار دادن سخن رهبری عزیز همراه ساخته و اجازه ندهید مراکز نظامی کشور عزیزمان که از دستاوردها و تلاش‌های جوانان این مرز و بوم است حتی به صورت کنترل شده مورد بازدید و یا دخالت بیگانگان قرار گیرد که اگر این‌چنین شود توهین و تحقیری بزرگ برای ملت و کشور ایران خواهد بود و ما به عنوان سربازان جوان این نظام در برابرش سکوت نخواهیم کرد.

4 دیدگاه دربارهٔ «سخن رهبری در مورد بازدید ماموران آژانس از مراکز نظامی کشور فصل‌الخطاب قرار گیرد;

  1. سلام
    در جواب اقای امیر میشه گفت گرون شدن یا حذف سهمیه بنزین با ی مسله مهمی مثل دانشمندان هستی و انرزی هستی یک ینکنید البته افراد بنرخ روز میخورن انتظاری بیش نیست ولی آینده و نسل های اینده در نظربگیرین.

  2. سهمیه سوختمون رو کم میکنند کسی نیست هیچی بگه حالا هنوزکاری نشده اقایون کاسه داغ تراز اش شدن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =