موزه مردم شناسی طبس افتتاح شد/ +عکس

موزه مردم شناسی طبس با هزینه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در محل حمام خان طبس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، ساعتی پیش موزه مردم شناسی طبس در محل حمام خان طبس واقع در خیابان امام خمینی(ره) ۸ افتتاح گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس اظهار داشت: یکی از آرزوهای مردم خونگرم طبس و البته ما در مجموعه میراث فرهنگی این بود که بتوانیم موزه مردم شناسی طبس را راه اندازی کنیم.

رمضانی افزود: خوشبختانه با حمایتی که مسئولین محلی داشتند و در رأس آن فرمانداری ویژه شهرستان و اداره کل اوقاف و امور خیریه و متولی محترم موقوفه جناب آقای نجدشیبانی، موزه مردم شناسی تأسیس شد.

وی با بیان این که در مجموع ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از سال ۹۳ در این مجموعه هزینه شده است گفت: اشیای موزه بخشی از آن اهدایی فرهیختگان و خانواده‌های طبسی است بخشی از آن‌ها به صورت امانت در اختیار موزه قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم اکنون که طبس صاحب موزه شده بتوانیم از عبارت سنواتی سازمان میراث فرهنگی در حوزه موزه‌ها بهره بگیریم و روز به روز بر امکاناتش هم در بخش محتوایی هم در بخش سخت‌افزاری بیافزایم طوری که مورد قبول مردم شریف طبس باشد.

عکس:

موزه مردم شناسی طبس افتتاح شدافتتاحیه موزه مردم شناسی طبسافتتاحیه موزه مردم شناسی طبسموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شدموزه مردم شناسی طبس افتتاح شد

4 دیدگاه دربارهٔ «موزه مردم شناسی طبس افتتاح شد/ +عکس;

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اهالی محترم میراث فرهنگی طبس، واقعا وجود یک موزه و نمایش و معرفی فرهنگ و شیوه زندگی مردم برای شهر عزیزمان احساس می شد، با آرزوی بهروزی و برداشتن گام های بعدی برای شهرطبس.

  2. احسنت وخسته نباشید به بچه های پرتلاش میراث فرهنگی،علی الخصوص مدیر بالیاقت جناب بهبهانی، این کارعلاوه برخدابیامرزی که برای شماداره باعث آبروی طبس هست که ماهرمهمانی که برماوارد شدروعلاوه برجاهای دیدنی طبس به موزه هم ببریم وبیش ازپیش افتخار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =