پروژه گازرسانی شهر عشق‌آباد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار عشق‌آباد با بیان این که لوله‌گذاری پروژه گازرسانی شهر عشق‌آباد در هفته دولت به اتمام می‌رسد گفت: امید است با پیگیری جدی مسئولین تا پایان سال این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد و شهروندان محترم در زمستان بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، محمود ملکی شهردار عشق‌آباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری طبس گفت: پروژه گازرسانی شبکه داخلی شهر عشق‌آباد از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و لوله‌گذاری آن در هفته دولت به اتمام می‌رسد و امید است با پیگیری جدی مسئولین تا پایان سال این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد و شهروندان محترم در زمستان بتوانند از نعمت گاز برخوردار باشند.

ملکی افزود: مشکلاتی و نگرانی‌هایی برای مردم از جمله غرقاب کانال‌ها، به تراکم رساندن خاک کانال‌ها، آسفالت معابر، مرمت کانال‌ها و پل‌های شکسته شده و نظافت و برداشت خاک‌های اضافی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: همه این مشکلات با نظارت کامل بررسی می‌شود و اصولی کار خواهد شد و شهروندان در این موارد نگرانی نداشته باشند.

شهردار عشق آباد در مورد قطع و افت فشار آب در روزهای گذشته گفت: قطع آب هیچ ارتباطی با لوله‌گذاری گاز نداشته و یکی از پمپ‌های آب و فاضلاب شهری سوخته و این مشکل مرتفع گردیده است.

ملکی در مورد آب پاشی معابر و خیابان‌ها گفت: در حد نیاز آب پاشی صورت می‌گیرد ولی به دلیل جمع کردن خاک‌های اضافی این کار با تأخیر انجام می‌شود.و البته محدودیت امکانات شهرداری هم وجود دارد.

وی گفت: با توجه به حجم وسیع عملیات حفاری و اجرای شبکه گازرسانی حدود ۵۰ کیلومتر آن هم داخل محدوده شهر قطعاً مشکلاتی در بر خواهد داشت که با سعه صدر و حوصله مردم عشق‌آباد و همچنین جدیت پیمانکار محترم در جهت رفع مشکلات مردم این کار به نحو احسن به اتمام خواهد رسید. وی همچنین از همراهی و همکاری مردم و صبر و حوصله بالای آنها تقدیر و تشکر نمود.

2 دیدگاه دربارهٔ «پروژه گازرسانی شهر عشق‌آباد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد;

  1. دست آقای ملکی درد نکند خواهش می کنیم که موضوع را بطور جدی پیگیری نمایید ، همانطوری که قول دادید مردم خوب عشق آباد زمستان امسال از نعمت گاز برخودار شوند انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =