فیلم/ واکنش صدا و سیما به خبر «انتقاد تند امام جمعه موقت طبس از عملکرد اخبار هواشناسی سیما»

با انتشار خبر نماز جمعه این هفته طبس از این پایگاه اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کردن انتقاد امام جمعه موقت طبس از عملکرد اخبار هواشناسی سیما، شب گذشته خبر ساعت ۲۱ به این انتقاد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، با انتشار خبر نماز جمعه این هفته طبس از این پایگاه اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کردن انتقاد امام جمعه موقت طبس از عملکرد اخبار هواشناسی سیما، شب گذشته خبر ساعت ۲۱ به این انتقاد واکنش نشان داد.

حجت الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس گفته بود: می‌خواهم درد دلی کنم که شاید درد دل خیلی از شما باشد اگر کسی از من ناراحت شد من معذرت‌خواهی می‌کنم، چند روز پیش صدا و سیما گفت شهری با ۴۱ درجه گرمترین شهر است یا دیروز اعلام کرد خوزستان روز بسیار گرمی را با ۴۵ درجه گذراند، در همین روزهایی که صدا وسیما اعلام کردید سری به آرشیو خود بزنید، ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه صبح اخبار استان اعلام می‌کند هم اکنون هوای طبس ۴۶ درجه است، ساعت ۳ و ۴ بعد از ظهر چند درجه است؟ چطور شد که ۴۵ و ۴۱ درجه گرم‌ترین اعلام می‌کنید اما ۴۶ درجه نه.

وی با انتقاد تند از عملکرد اخبار هواشناسی سیما گفت: نمیدانم شما درجه را نمی‌فهمید یا اینکه ما را به حساب نمی‌آورید که اینجا چه خبر است و مردم در این گرما چه می‌کشند شاید هم می‌دانید اگر شما این درجه‌ها را اعلام کنید باید تعهداتی را انجام دهید و برای فرار از آن تعهدات درجه گرمای طبس را اعلام نمی‌کنید.

امام جمعه موقت طبس با قدردانی از کارکنان هواشناسی گفت: البته از کارکنان خدوم هواشناسی قدردانی میکنیم اما مردم طبس نسبت به اخبار هواشناسی سیما کم اعتماد و بی‌اعتماد شدند من نمی‌خواهم درجه‌ای را بگویم که طبس به این درجه رسیده و می‌دانیم اگر درجه واقعی اعلام شود تعهدی ایجاد می‌شود.

با رسیدن خبر انتقاد صریح امام جمعه موقت طبس به مسئولین صدا و سیما، رسانه ملی در اخبار هواشناسی ساعت ۲۱ به این اعتراض پاسخ گفت:

فیلم:

دریافت فایل با حجم ۵.۹۲ مگابایت

6 دیدگاه دربارهٔ «فیلم/ واکنش صدا و سیما به خبر «انتقاد تند امام جمعه موقت طبس از عملکرد اخبار هواشناسی سیما»;

  1. مردم طبس فقط بلدن دیگران رو زیر سوال ببرند و حتی حاضر نیستن در مورد حرفی که میخواهند بزنند یه کوچولو تحقیق کنند از نظر مردم طبس،طبس گرمه چرا؟چون مردم طبس خودشون ذهنی دارن دمای هوا رومی سنجن و اگه دما سنج روهم بگیرن عوامل مصنوعی گرما زا رو در نظر می گیرن (اسفالت خیابون یا ماشین و خیلی چیز هایی دیگه از عوامل مصنوعی گرما زا هستن ). تا جایی که من می دونم هواشناسی خودش دستگاههایی رو داره که بدون این عوامل مصنوعی گرما زا دمای دقیق رو می سنجه یعنی انچه دقیق تر از دمایی که درذهن مردم طبسه و کارشناس هواشناسی گفت مردم بی طاقت طبس درسته طبس لقب گرمترین ایستگاه رو گرفته ولی دهلران بدون همه ی این عوامل مصنوعی گرمتر از طبسه و رکورد و زده نه یک درجه بلکه چند درجه

  2. نکته جالب این که امام جمعه موقت گفتن ۴۶ درجه و دقیقا همین عدد در اخبار هواشناسی اعلام شد، ینی اگر ایشون میگفتن طبس ۵۵ درجه احتمال اعلام همین دما هم وجود داشت :)

  3. جا داشت که امام جمعه محترم باز هم دقیقتر می شدند و دماهای ثبت شده ی بالای ۵۰ درجه را هم به صدا و سیما و مسئولینی که باید آستین بالا زده و تخفیف در قیمت ها اعمال بشه رو تذکر می دادند.

  4. خیلی فیلم جالبی بود ممنون از آقای زنجانی امام جمعه موقت و محترم ممنون که حرف ما رو زدین اگه امکان داره از تعهداتی که گفتین هم برامون بگین

  5. بله همینطوراست هنوزامام جمعه موقت محترم ازگردوغبارهای که ازروی کویربه سطح شهر بلند میشودومردم رامی ازارد صحبتی نکردند که اگراین گونه موارد درتهران رخ بدهد تمام رسانه ها غوغا بپا میکنند

  6. باتشکر فراوان از اما جمعه موقت جناب دکتر زنجانی/اخرش یه نفر پیدا شد که حرف دل مردمو پشت تریبون اعلام کرد و همش دم از مذاکرات و انرژی هسته ای نزد/به امید طبسی سرافراز/با تشکر از همه مسئولینی که فکر درد مردم هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =