حجت شرعی ما رهبری و ولی فقیه زمان است/ +تصویر

آیت الله خاتمی بیان کرد: دشمنان میخواهند ملت ایران را خسته نشان دهند این ملت از این بازی‌ها خسته نمیشود گزینه روی میز و زیر میز و هر غلطی میخواهید بکنید ما خسته نمی‌شویم علمداران دین صبور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس،آیت الله خاتمی امام جمعه تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم عشق آباد در خصوص درخواست امام جمعه عشق‌آباد درباره حوزه علمیه بیان کرد: شعبه ای از حوزه علمیه طبس در عشق آباد تاسیس خواهد شد امام جمعه طبس این مطلب را تصویب کردند و قرار شد از حوزه علمیه مشهد موضوع پیگیری شود.

آیت الله خاتمی گفت: حال باید مکانی مناسب برای پرورش رشد معنوی و رشد علمی سربازان امام زمان و فرزندان آنها که عشق خدمتگزاری به دین را دارند رشد کنند امید است با حضور فرماندار کربلا در طبس، فضای حضور مردم در کربلا فراهم شود.

وی گفت: استقبالی که امروز از من شد معنایش این است که شما ولی فقیه را دوست دارید خیلی ها روزی در خط ولایت فقیه بودند و نتوانستند ثابت قدم بمانند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: علمدار باید سه خصوصیت داشته باشد پرچم دین را کسانی میتوانند پاسداری کنند که اهل بصیرت باشند، دشمن را بشناسند و ببینند دشمن کجا را هدف قرار داده است همان که علی (ع) در اوج خود داشت.

وی با تاکید بر بصیرت افزایی گفت: بصیرت یعنی اینکه فریب نخورد، دو ملاک دارد که اگر انسان این ملاک‌ها را داشته باشد در گرداب‌ها غرق نمی‌شود و در گردوخاک‌ها راه را گم نمیکند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: اول در پی حجت شرعی باشد جوانان پیرها اگر میخواهید از گرداب ها جان سالم به در برید باید ببینید کیست، حجت شرعی ما رهبری و ولی فقیه زمان است دنبال این گروه و آن گروه و این حزب و آن حزب مطلقا نباشید فقط موضعی را بگیرید که وقتی شب اول قبر از شما پرسیدند بپذیرند موضع ولی فقیه نایب عام امام زمان ماست

وی افزود: دوم در هر اردوگاهی ببینید چه کسانی سینه میزنند، میشود حق و باطل راشناخت در فتنه ۸۸ در یک اردوگاه اوبا بود وشیمون پرز، مکاران انگلیسی و سلطنت طلبان بی‌دین عیاش و رقاص‌های فراری و منافقین تروریست نیز بودند این‌ها همه بودند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در اردوگاه دیگر مقام معظم رهبری، مردم، رزمندگان و خانواده‌های شهدا بودند همان مردمی که ۹ دی آمدند طومار فتنه را جمع کردند و شعار دادند این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده این دو راه فتنه ۸۸ گذشت ولی تضمینی نداریم که فتنه دیگری نیاید دشمن مدام توطئه میکند.

وی اضافه کرد: این دو ملاک را ببینیم تمام است بصیرت یعنی دشمن شناسی، شناخت هدف دشمن و پیدا کردن راه درست، برخی میخواهند ملت ایران را خسته نشان دهند پای دین بودن خسته شدن ندارد میگویند تا کی بگوییم مرگ بر آمریکا مگر پیرمرد ۸۰ ساله گفته تا کی نماز بخوانیم، این جهاد واجبی مانند نماز و روزه است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: دشمنان میخواهند ملت ایران را خسته نشان دهند و به فضل خدا این ملت خسته نمیشوند ولی دشمن را خسته میکند این ملت از این بازی‌ها خسته نمیشود گزینه روی میز و زیر میز و هر غلطی میخواهید بکنید ما خسته نمی‌شویم علمداران دین صبور هستند، به ولی فقیه دیروز و امروز عشق می‌ورزید و پشتیبان ولایت فقیه هستند تا کشور آسیب نبیند.

مردم عشق‌آباد آماده‌اند و حاضرند در راه دین و سرافرازی ملت ایران جانفشانی کنند

حجت السلام مظاهری امام جمعه شهر عشق‌آباد در این مراسم گفت: شهر عشق‌آباد با دوازده هزار نفر و دوازده کیلومتر وسعت بیش از سیصد روستا دارد که شغل اول آنها دامداری و کشاورزی است.

وی افزود: بیست سال خشکسالی بوده و وضع معیشت مردم مناسب نیست، خواهشی که از طرف مردم دارم این است که اینجا استعداد حوزه علمیه را دارد طلبه های ما در قم و مشهد هستند، اگر تدبیری اندیشیده شود و اینجا مردم به حوزه علمیه نیاز دارند.

امام جمعه عشق‌آباد تاکید کرد: به عرض رهبری برسانید مردم عشق‌آباد آماده‌اند و حاضرند در راه دین و سرافرازی ملت ایران جانفشانی کنند.

آیت الله خاتمی شهرستان طبس را به قصد کاشمر ترک کرد.

خبرنگار: وحید الهی

عکس : مهدی فاطمی

1

2

3

4

5

6

7

8

5 دیدگاه دربارهٔ «حجت شرعی ما رهبری و ولی فقیه زمان است/ +تصویر;

  1. حضور ایشون یه شور و نشاط معنوی در کل شهرستان ایجاد کرد و ایشون پیگیر حوزه علمیه برای شهر شهر عشق آباد شدند و برای بچه های سوخته شده شهر عشق آباد نیز با سوانح تهران تماس گرفتن و بعد هم این همه سخنرانی راجع به مسایل اخلاقی و سیاسی و اجتماعی داشتند

    1. سلام اقا یاسر دست اوردهای سفر حضرت ایت الله خاتمی را برشمرید ؟ممنون میشم پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =