برگزاری اولین سالگرد جان باختگان سانحه هوایی پرواز تهران- طبس/ +عکس

اولین سالگرد جان باختگان سانحه هوایی پرواز تهران- طبس در آستان امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، اولین سالگرد جان باختگان سانحه هوایی پرواز تهران- طبس در آستان امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های جان باختگان، مردم طبس و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار گردید، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم اظهار داشت: یکی از چیزهایی که همه ما در پیش داریم مساله رفتن از این دنیا به عالم دیگر است و در این قانون هیچ کس استثنا نیست.

وی با بیان این که زمان این سفر ابدی مشخص نیست و حتی پیغمبران هم نمیدانند که هنگام مرگشان است گفت: مردن و هنگام مرگ جزو پنج علمی است که دانستن آن‌ها اختصاص به خداوند دارد.

امام جمعه طبس بیان داشت: کسانی که در این حادثه از دنیا رفتند احتمال یک در هزار هم شاید نمیدادند که چنین حادثه ای اتفاق بیفتد و در این هواپیما زن جوان و طفل و کودک بود و برای زندگی ده‌ها سال دیگرشان برنامه ریزی داشتند اما آنچه مقدر بود اتفاق افتاد.

وی افزود: آیات و روایات به ما هشدار میدهد که غفلت و امروز و فردا نکنیم و توشه سفر خود را همیشه بسته نگه داریم و آماده باشیم، حق الله و حق الناس به گردنمان نباشد.

حجت الاسلام مهاجریان‌مقدم گفت: بر اساس روایات اگر کسی روزی ۲۰ مرتبه به یاد مرگ بیفتد ثواب شهید دارد چراکه در این صورت گناه نمیکند.

عکس:
_MG_9051

_MG_9042

_MG_9053

_MG_9044

_MG_9061

_MG_9066

_MG_9065

8 دیدگاه دربارهٔ «برگزاری اولین سالگرد جان باختگان سانحه هوایی پرواز تهران- طبس/ +عکس;

  1. فقط میتونم بگم خدا رحمتشون کنه من یاخیلیاشون اشنا بودم وبرخورد داشتم ولی نه دوستتشون بودم نه اعضای خانوادشون ولی برامنم سخت بود که هم نوعم و هم شهریم و مادر و بچپه و پدر ها رو اون جور سوخته ببینم …… خدا صبر بده ……

    1. اره بنده نااهل
      نه با رفتن اینا دنیا تعطیل میشه و نه با رفتن شما و امثال شما
      تنها فرقش اینه که ما اینور آدمای فهیم و تحصیل کرده را از دست دادیم ولی بود و نبود شما چندان تفاوتی تو ارکان نظام هستی ایجاد نمیکنه.
      با رفتن همسر و دو تا بچه آدم دنیا تعطیل نمیشه ولی درد اینه که تا اخر عمر باید به جای تسلای خاطر شاهد خودشیرینی های شما و امثال شما باشیم.

  2. من تقدیر جای بسی تاسف است که از مسئولین استانی وکشوری در این مراسم شرکت نکردند (شاید اطلاع رسانی نشده بود )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =