بیش از ۱۰ پروژه در حوزه راه‌ها در هفته دولت در شهرستان طبس افتتاح می‌شود

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس با بیان افتتاح بیش از ۱۰ پروژه در حوزه راه‌ها در هفته دولت در شهرستان طبس گفت: بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی در این هفته آسفالت خواهد شد و بالغ بر ۱۰۰ خانوار از نعمت راه روستایی در مجموع بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صادق کلانی رئیس اداره راه و شهرسازی طبس اظهار داشت: در هفته دولت بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از پروژه‌هایی که افتتاح خواهد شد مربوط به حوزه راه و شهرسازی است که از این مقدار ۱۱۰ میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی طبس است و همچنین از این رقم بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به صورت امانی توسط خود اداره راه و شهرسازی طبس اجرا شده است.

وی افزود: بیش از ۴۲ کیلومتر راه روستایی در این هفته آسفالت خواهد شد و بالغ بر ۱۰۰ خانوار از نعمت راه روستایی در مجموع بهره‌مند می‌شوند.

کلانی با بیان افتتاح بیش از ۱۰ پروژه در حوزه راه‌ها در هفته دولت در شهرستان طبس گفت: احداث و آسفالت راه روستایی فشاه به طول ۱۰ کیلومتر، احداث و آسفالت قطعه اول راه روستایی پده بید به طول ۸ کیلومتر، احداث و آسفالت قطعه اول راه روستایی چاه مسافر به طول ۲۰ کیلومتر، احداث و آسفالت راه روستایی علی آباد به طول ۲ کیلومتر، احداث و آسفالت راه روستایی دولت آباد به طول یک کیلومتر از جمله این پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: همچنین پروژه‌های احداث و آسفالت راه روستایی مزار ازمیغان به طول ۱/۵ کیلومتر، ساماندهی و تکمیل ورودی – خروجی‌های فرودگاه طبس به طول ۵۰۰ متر، روکش آسفالت قطعه اول محور طبس- یزد به طول ۸ کیلومتر، روکش آسفالت قطعه اول محور طبس- ده محمد- بشرویه به طول ۶ کیلومتر و بهسازی مسیر و تعریض ابنیه فنی مسیر طبس – اصفهان به طول ۱۸ کیلومتر از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای دهه فجر سعی خواهیم کرد بالغ بر ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی را آسفالت نماییم.

وی بیان داشت: طی یک سال گذشته تاکنون بالغ بر ۸ هزار تن قیر حواله‌ای جذب شده که از این مقدار چیزی حدود ۵ هزار تن با ارزش ریالی حدود ۱۳۰ میلیارد ریال با پیگیری‌های مستقیم نماینده مردم طبس در مجلس و مدیر کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است.

کلانی در خصوص راه دشتغران گفت: راه روستای دشتغران اخیرا نقشه برداری آن صورت گرفته است و میخ‌کوبی مسیر طی چند روز آینده انجام خواهد شد.

وی درباره تعداد روستاهای بهره‌مند از راه آسفالته گفت: با آسفالت راه روستایی گشن، روستایی بالای ۲۰ خانوار که جاده آن خاکی باشد در بخش مرکزی و دستگردان نخواهیم داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس در خصوص راه طبس-یزد اظهار داشت: اعتبار این راه در سال گذشته نزدیک یک میلیارد تومان بوده که تخصیص آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان بوده است و خوشبختانه در سال ۹۴ اعتبار این پروژه ۱۰ برابر شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار این مسیر از دو محل تامین شده که یکی از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز و دیگری از محل اعتبارات وزارتخانه راه و شهرسازی است و بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این مسیر در سال جاری خواهیم داشت.

وی در خصوص راه جدید مسیر طبس-بشرویه یادآور شد: مسیر موجود ۱۲۰ کیلومتر است و با نقشه‌برداری صورت گرفته راه جدید بین ۸۰ تا ۸۵ کیلومتر خواهد بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «بیش از ۱۰ پروژه در حوزه راه‌ها در هفته دولت در شهرستان طبس افتتاح می‌شود;

  1. دو بانده کردن جاده طبس به یزد چی پس . مثل اینکه پس از جدایی از استان یزد این طرح به فراموشی سپرده شده

  2. سلام پس جاده طبس _دیهوک چی شدطبق قول قبلی شماونماینده محترم قراربوداستارت ان ازشهریورماه امسال زده بشه !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =