افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۳ پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته دولت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳ پروژه از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی با مبلغ سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بطور همزمان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، داوود بخشایی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد ۳ پروژه از محل اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی با مبلغ سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بطور همزمان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل اجرای آبیاری تحت فشار، احداث استخر دو منظوره و توسعه و بهسازی مرغداری خواهد بود.

بخشایی محل اجرای پروژه آبیاری تحت فشار روستای چاه طرخ از بخش دستگردان عنوان کرد و گفت: این پروژه در حجم عملیاتی ۱۰ هکتار و با اعتبار دولتی ۶۵۰ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی ۱۶۷ میلیون ریال و در مجموع با اعتبار ۸۱۷ میلیون ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: احداث استخر دو منظوره در روستای عزیز آباد از بخش مرکزی در حجم عملیاتی ۲۰۰۰ متر مکعب و با اعتبار ۳۶۳ میلیون ریال اجرا خواهد شد که از این میزان ۳۳ میلیون ریال آورده متقاضی و ۳۳۰ میلیون ریال تسهیلات یارانه‌دار می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس بیان داشت: پروژه توسعه و بهسازی مرغداری از ۱۰ هزار به ۳۰ هزار قطعه در روستای چیروک و با ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات یارانه‌دار و ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آورده متقاضی و در مجموع با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =