بازدید سرمربی تیم نونهالان کشور از استعدادهای برتر شهرستان

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران از برنامه تمرینی و همچنین استعدادهای برتر شهرستان که در دوره‌های مختلفی همچون مدرسه فوتبال مشارکت داشته اند، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس-حسین قدیمی- عملکرد موفقیت‌آمیز هیأت فوتبال شهرستان طبس در چند سال گذشته و مشارکت در طرح‌های استعدادیابی رده‌های مختلف کشوری باعث شد تا نه تنها توجه خاصی  از سوی هیأت استان خراسان جنوبی به فوتبال طبس شود بلکه مردان بزرگی از فوتبال ایران از جمله محمود بیداریان سرمربی تیم ملی نونهالان ایران را مجاب کرد تا توقفی چند ساعته جهت بازدید از وضعیت نونهالان و نوجوانان طبسی داشته باشد.

در این برنامه، سرمربی تیم ملی نونهالان ایران از برنامه تمرینی و همچنین استعدادهای برتر شهرستان که در دوره‌های مختلفی همچون مدرسه فوتبال مشارکت داشته اند، بازدید کرد.

بیداریان سرمربی تیم ملی نونهالان ایران ضمن ابراز خرسندی از اینکه فوتبال به شکل مثمرثمری در دستور کار هیأت فوتبال طبس قرار دارد گفت: فرصت و زمان اندکی برای بروز خلاقیتهای فردی در ورزش وجود دارد و همه کسانیکه به فوتبال علاقه مند هستند باید توانمندی خود و استعداد ذاتی که در این رشته ورزشی دارند به مدد تلاش شخصی و مربیان به ظهور برسانند.

بیداریان افزود: برای ورود حرفه‌ای به این رشته ورزشی خوشبختانه زمینه‌های مناسبی فراهم گردیده که باید از آن استفاده کنید.

وی نونهالان را به درست گوش دادن، درست اندیشیدن و درست عمل کردن توصیه کرد و از آنها خواست تا در ورزش اخلاق و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار دهند چون رمز موفقیت در هر کاری به همراه داشتن صفت نیک و پسندیده است.

در ادامه این برنامه محمود بیداریان از برنامه و تست عملی نونهالان و برگزاری دیداری دوستانه درون اردویی نونهالان شهرستان بازدید کرد و نکات فنی را در زمینه نحوه کار با نونهالان را به مربیان گوشزد نمود.

دست آورد مهم این حضور چند ساعته سرمربی تیم ملی نونهالان را می‌توان شناخته شدن طبس برای بزرگان فوتبال کشور، قطب اجرایی برنامه‌های آموزش پایه در استان، مورد توجه قرار گرفتن مدرسان و استعدادیاب‌های کشوری و اهمیت فوق‌العاده این شهرستان در اجرای طرحهای ملی در سطح استان می توان قلمداد کرد که با تلاش مستمر هیات فوتبال در حال پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =