دیدار نماینده وشهردار طبس با وزیر کشور

دکترعبدالله زاده و مهندس طوسی در دیدار با دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور مشکلات شهرستان طبس را بازگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، صبح امروز دکتر عبدالله زاده نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان ر مجلس شورای اسلامی و مهندس طوسی شهردار طبس با وزیر کشور دیدار داشتند که در این دیدار در این دیدار دکتر عبدالله‌زاده ضمن تجلیل از خدمات مهندس خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی نسبت به شهرستان طبس وی را مدیری توانمند و اهل خدمت بی ریا به مردم برشمرد و بخاطر انتخاب وی به عنوان استاندار از وزیر کشور تشکر کرد.

شهردار طبس نیز دراین جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و وضعیت اعتبارات از وزیر کشور خواست تا توجه ویژه‌ای به مدیریت شهری طبس داشته باشد.

دکتررحمانی فضلی وزیر کشور درخصوص تامین اعتبار و تامین ماشین الات آتش نشانی و راهسازی دستوراتی را به معاونین مربوطه داد و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد.

در پایان این نشست صمیمی نماینده وشهردار طبس از وزیر کشور برای سفر به شهرستان طبس دعوت کردند که رحمانی فضلی برای آینده‌ای نزدیک و سفر به شهرستان طبس قول مساعد داد.

در ادامه همچنین دکترعبدالله‌زاده و شهردار طبس با دکتر سامانی نماینده تام الاختیار وزیر کشور و رئیس مرکز رسیدگی به تخلفات اداری دیدار کردند که درخصوص موضوع ارتقا وضعیت شهرداری طبس تصمیماتی اتخاذ گردید.

IMG-20150905-WA0000 IMG-20150905-WA0002 IMG-20150905-WA0006