برگزاری کوهپیمایی «زمین پاک» در آستانه هفته نیروی انتظامی/ +عکس

کوهپیمایی «زمین پاک» کارکنان نیروی انتظامی شهرستان طبس با هدف توسعه فرهنگ پاکسازی طبیعت در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ محسن جلالیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌‌رسانی طبس اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه هفته گرامیداشت نیروی انتظامی هستیم و این که یکی از ارکان هدف برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری، محیط زیست است بنا شد که پیش‌درآمد ورود به هفته نیروی انتظامی را مجموعه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان طبس به عنوان کوهپیمایی زمین پاک برنامه ریزی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی طبس افزود: جمعی از همکاران و بازنشستگان و مجموعه‌های مرتبط با نیروی انتظامی طبس به منطقه طاق شاه عباسی و چشمه مرتضی علی طبس که منطقه هدف گردشگری شهرستان است و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است آمدیم و به طور کامل محیط این مناطق را پاکسازی کردیم.

جلالیان گفت: امیدواریم با این کار توانسته باشیم پیامی به همه هموطنان و همشهریانمان بدهیم که محیط زیستشان را سالم و پاک نگه دارند و در حفظ و مراقبت از طبیعت که سرمایه‌های ملی ما هستند کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: مناطقی مانند چشمه مرتضی علی طبس در صورت پاکیزه بودن و حفظ طبیعت میتواند سالانه پذیرای گردشگران بسیار زیادی باشد و درآمد خوبی در حوزه گردشگری ایجاد نماید.

عکس:

کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس کوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبسکوهپیمایی زمین پاک نیروی انتظامی طبس

دیدگاهی در “برگزاری کوهپیمایی «زمین پاک» در آستانه هفته نیروی انتظامی/ +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =