راه‌هاى طبس براى قاچاقچیان ناامن است

فرمانده انتظامى طبس گفت: راههاى طبس براى قاچاقچیان ناامن و عبور از این مسیر برایشان بسیار دشوار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى طبس، سرهنگ محسن جلالیان فرمانده انتظامی شهرستان طبس در نشست خبرى اظهار داشت: در شش ماه اول امسال ۶۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طبس، توسط نیروى انتظامى شهرستان کشف شد و ۲۱۲ نفر قاچاقچى، اعم از خرد، کلان، توزیع‌کننده و حامل دستگیر شدند که در این حوزه، طبس در استان، رتبه چهارم و در بین شهرستانها، رتبه دوم را دارا بوده است.

وى افزود: در حوزه سرقت‌ها، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲% کاهش داشتیم و طبس در زمینه پیشگیرى از سرقت رتبه اول در استان را داراست.

سرهنگ جلالیان با اشاره به کاهش ۸۰ درصدى قاچاق کالا در طبس گفت: راههاى طبس، براى قاچاقچیان، ناامن است، مأمورین ما بسیار عالى عمل می‌کنند و تعامل خوب و سازنده‌اى با اداره تعزیرات حکومتى داریم که همه این موارد، ردشدن ازمسیر طبس را براى قاچاقچیان بسیار دشوار ساخته است.

وى در ادامه افزود: از هفته نیروى انتظامى سال گذشته تا امسال ۳۴ میلیارد ریال کالاهاى قاچاق کشف شده است و طبس در زمینه کشف کالاهاى قاچاق در استان بهترین عملکرد را داشته است.

وى گفت: درشش ماهه نخست سال ۹۴، کالاى قاچاق به ارزش ۸۰۱ میلیون تومان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد کاهش داشته است.

وى درحوزه تصادفات نیز گفت: در شش ماهه اول سال ۹۴، درحوزه تصادفات درون شهرى جرحى ۱۷% و تصادفات فوتى ۱۰۰%کاهش داشتیم.

در تصادفات برون شهرى نیز در همین مدت تصادفات منجر به فوت ۲۴% کاهش و تصادفات جرحى نیز ۱۳% کاهش یافته است.

جلالیان مهمترین علل کاهش تصادفات را کمک و همراهى مطلوب مردم، همدلى آنان با نیروى انتظامى و رشد و ارتقا سطح فرهنگ ترافیکى دانست و از شهروندان به خاطر همراهی‌شان تشکر کرد.

خبرنگار: فاطمه ابوالحسنی رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =