۹۸ واحد مسکونی بهزیستی طبس افتتاح شد

براساس نیات واقفان 70درصد از عواید موقوفات طبس صرف عزاداری می شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی طبس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۹۸ واحد مسکونی معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان طبس آغاز شد.

هادی طالب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تعداد ۹۸ واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی شهرستان طبس با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد به صورت رسمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: هر یک از این واحدها دارای ۵۲ مترمربع زیربنا است که برای احداث هر یک ۱۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۰ میلیون ریال از محل مشارکت مددجو و معلول هزینه شده و در مجموع برای احداث این ۹۸ واحد بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس بیان کرد: این واحدها شامل ۴۹ واحد در شهر و روستاهای بخش دستگردان و ۴۹ واحد در شهر و روستاهای بخش دیهوک است که به مددجویان و معلولان زیر پوشش بهزیستی که متقاضی مسکن بوده‌اند، براساس فرم امتیازبندی و شرایط مددجو و معلول مانند میزان درآمد، درصد معلولیت و… واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۷۱ واحد مسکونی در ابرکوه، ۲۶ واحد در تفت، ۸ واحد در اردکان، ۵ واحد در مهریز و ۴ واحد در بهاباد، و در مجموع ۲۱۲ واحد به صورت همزمان به متقاضیان واگذار شد.

طالب‌زاده اضافه کرد: هزینه احداث ۲۱۲ واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی در استان یزد ۴۰ میلیارد ریال است که ۲۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی، ۱۰ میلیارد ریال از محل مشارکت خیران و خودیاری معلولان و مددجویان، و ۱۰ میلیارد ریال از طریق تسهیلات اختصاص یافته تأمین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =