برپایی ۱۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در طبس+عکس

برپایی 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در طبس

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس ، صبح امروز همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان محروم و نیازمند، در مدارس شهرستان طبس برگزار شد.

در این راستا جمعی از مسئولان طبس با حضور در دبستان پسرانه برکت امیرالمؤمنین(ع) این شهر، در مراسمی نمادین شرکت کردند.

احمد رفیعی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه برای برگزاری جشن عاطفه‌های امسال در هر مدرسه یک پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان ایجاد شده است، به شعار امسال این کمیته در جشن عاطفه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برای جشن عاطفه‌های امسال شعار پرمحتوا و با مفهوم «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» انتخاب کرده است تا به این طریق و با حضور پررنگ دانش‌آموزان در برنامه‌های این دهه، فرهنگ انفاق گسترش پیدا کرده و باتوجه به واقع شدن در دهه کرامت سیره رضوی نیز اشاعه یابد.

محمدباقر عزیزمقدم مدیر دبستان پسرانه برکت امیرالمؤمنین(ع) طبس نیز ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و درونی کردن ارزش‌های ملی و مذهبی را از مهمترین برنامه‌های این دبستان معرفی کرد و برگزاری مطلوب جشن عاطفه‌ها را الگویی عملی برای ترویج فرهنگ انفاق دانست.

سخنرانی غلامحسین طاهری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای سرود، قرائت مقاله و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های جشن عاطفه در دبستان پسرانه برکت امیرالمؤمنین(ع) طبس بود.

در پایان این مراسم هر یک از دانش‌آموزان این دبستان هدایای کالایی خود را به پایگاه جشن عاطفه‌ها تحویل داده و پاکت‌های حاوی کمک‌های نقدی خود را به صندوق ریختند.

براساس اعلام روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در روزهای پنجم، ششم و هفتم مهر ماه امسال، بالغ بر ۱۰۰ پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان برپا شده است.

در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۱۸۰ میلیون ریال هدایای نقدی مردمی جمع‌آوری شد که بیش از ۱۲۰ میلیون ریال آن هدایای دانش‌آموزان بوده است.

عکسهای مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =