افتتاح اولین مدرسه تخصصی قرآن کریم در طبس/ +تصاویر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس گفت: پروژه مدرسه تخصصی قرآن کریم در طبس از سال ۷۸ شروع و میزان ۱۰۲ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمود جلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «طبس» گفت: پروژه دارالقرآن از سال ۷۸ شروع شده و میزان ۱۰۲ میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: محل اعتبارات به تفکیک مبلغ ۶۷ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، مبلغ ۳۰ میلیون تومان با مشارکت خیر محترم آقای حاج محمد حسن زمانی و مبلغ ۵ میلیون تومان با مشارکت خیر محترم آقای محمد حسین اخوان مهدوی بوده است.

جلالی افزود: متراژ زمین ۱۸۶۰ متر، ۲۱۲ متر دیوارکشی، ۱۵۰۴ متر محوطه با ۲۴۷ متر زیربنا و ۴۴ متر سرویس بهداشتی است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس اضافه کرد: از ابتدای سال تحصیلی مبلغ ۱۰ میلیون تومان بابت امتیاز آب و برق و گاز و مبلغ ۵ میلیون تومان بابت لوازم بهداشتی و مصرفی هزینه شده است.

وی گفت: این پروژه نیاز به اعتبار ویژه و امکانات و تجهیزات خاصی دارد که با توکل بر خدا تهیه و در اختیار دارالقرآن قرار خواهد گرفت.
عکس:
DSC_0234

DSC_0235

DSC_0237

DSC_0249

DSC_0257

DSC_0259

DSC_0264

DSC_0218

DSC_0221

DSC_0225

3 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح اولین مدرسه تخصصی قرآن کریم در طبس/ +تصاویر;

  1. باز هم یادگاری از استان یزد عزیز. روی کاشیکاری سر درب مدرسه هم نوشته اداره کل آموزش و پرورش استان یزد. به امید بازگشت به استان یزد.ان شاء الله…..

  2. اسم مدرسه سید الشهدا است یا عترت؟
    جلوی مدرسه نوشته عترت ولی داخل مدرسه نوشته سید الشهدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شانزده =