دشمن در صدد بر هم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است/ +تصاویر

برزگر از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در دوره تربیت و تعالی ناحیه طبس گفت: دشمن در صدد این است که امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزند و کشور ما را صدها سال عقب بیاندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، برزگر از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در دومین دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای طبس گفت: دشمن در صدد این است که توسط عوامل داخلی خود به ایران ضربه بزند به همین خاطر سعی در نفوذ عوامل خود در مجلس است.

برزگر گفت:بیشتر عقب‌ماندگی‌ها در زمینه انرژی هسته ای و مسائل دیگر مربوط به مجلس ششم است که در آن افرادی توانسته بودند در مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند و در برابر رهبری بایستند و آب را به آسیاب دشمن بریزند.

وی عنوان کرد:ما باید به نامزدهایی رای بدهیم که با اصول امام و رهبری و اصول انقلاب همراه باشند زیرا که اگر این اتفاق نیافتد بعدها دچار مشکل خواهیم شد.

وی ضمن اشاره به نفوذ دشمن در زمینه های سیاسی،فرهنگی و اقتصادی یادآور شد: عده‌ای در داخل می‌گویند باید با آمریکا رابطه برقرار کنیم ولی ما باید از همسایگان خود که با آمریکا رابطه دارند عبرت بگیریم و جنایت‌های آمریکا در کشورهایی همچون افغانستان و و خود ایران را در ذهن مرور کنیم.

وی گفت: دشمن در صدد این است که امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزند و کشور ما را صدها سال عقب بیاندازد و راه نفوذی که شهدا با دادن جان خود و جانبازان با دادن دست و پا و سلامتی خود بسته بودند را باز کنند و اگر این اتفاق بیفتد ایران به مرور مستعمره دشمن خواهد شد.

1(1)2(2)3(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =