حال و هوای انتخاباتی در طبس

گاهی بحثها داغ میشود و بالا میگیرد اما هوادارانی هستند که نقش ریش سفید داشته و همه را دعوت به آرامش میکنند و دعوت به آرامش آنان چنان با منطق است که گویی انگار کسی ختم جلسه را اعلام میکند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، به جز اخبار مربوط به یارانه، گران شدن برخی اقلام کلیدی و مذاکرات هسته ای، مردم برخی اخبار را مثل امشب لحظه به لحظه پیگیری میکنند اخباری که به سرنوشتشان گره خورده است.

امروز ۱۶ بهمن ماه و تا انتخابات چیزی نمانده، با اینکه زمان رسمی شروع تبلیغات آغاز نشده اما کاملا فضای انتخاباتی و شور و هیجان مردم را به خوبی میتوان حس کرد.

هواداران کاندیداها خصوصا در فضای مجازی سعی بر شناساندن فرد مورد نظر خود و متقاعد کردن افکار برای جذب هستند البته شاید برای حوزه انتخابیه ای به بزرگی حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان انتخاب کار آسانی نباشد.

ملاک های انتخاب با هم متفاوتند و شاید با توجه به گسترده بودن حوزه انتخابیه بومی بودن افراد یکی از ملاک های مردم این منطقه قرار گرفته چرا که جدل بر سر این موضوع بسیار در گروه ها و فضاهای مجازی دیده شده است.

کاندیداها هم بیکار ننشستند و جلسات خانگی و سخنرانی در جمع مردم جزو برنامه های لاینفک آن هاست و صد البته بازار گرفتن عکس دسته جمعی که این روزها بسیار گرم است.

جدیدا در مراسمات مختلف چهره های کاندیداها را میبینیم و گاهی هم در صف اول نشستن آنها برای دیده شدن در قاب تصویر دوربین هم قابل توجه است!

اکنون هم در دهه مبارکه فجر هستیم و شاهد حضور پررنگ برخی کاندیداها در این مراسمات هستیم.

برخی در فضای مجازی از ائتلاف کاندیداها در این حوزه انتخابیه صحبت کردند و برخی به شدت این موضوع را تکذیب کردند.

حرف و شنیده بسیار است و امسال فضای مجازی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام بیشتر تنور انتخابات را گرم میکند، چون طرفداران هر کدام برای فرد مورد نظر خود گروه و کانال تشکیل دادند و هر کدام چندین ادمین یا همان مدیر دارد.

بحث های هواداران بر سر مسایل مختلف هم جالب و گاهی تامل برانگیز است خصوصا سوال در خصوص سابقه فعالیت، اولویت کاری و گاهی سوالاتی مثل نظر کاندیدا در خصوص فتنه ۸۸.

گاهی بحثها داغ میشود و بالا میگیرد اما هوادارانی هستند که نقش ریش سفید داشته و همه را دعوت به آرامش میکنند و دعوت به آرامش آنان چنان با منطق است که گویی انگار کسی ختم جلسه را اعلام میکند.

به هر حال با همه این تفاسیر ساعت ۲۴ امشب همه منتظر خبرهایی از شورای نگهبان هستند و اما هنوز مهلت اعتراض باقیست و زمان اعلام قطعی نتایج بعد از بررسی به اعتراضات در ۲۷ بهمن ماه خواهد بود.

در کنار همه این جریانات، حضور در صحنه است که اولویت دارد و  مردم این حوزه انتخابیه ثابت کردند در این راه استوار بودند.

و امروز از روی این نشاط انتخاباتی هم میشود دریافت مردم این خطه از کویر، با همه تفاوت ها فقط یک هدف را دارند آن هم آبادانی کشور اسلامی عزیزمان و انتخاب فردی ولایی، شایسته و پر توان است.

دیدگاهی در “حال و هوای انتخاباتی در طبس

  1. ۰۰کاندیداها هم بیکار ننشستند و جلسات خانگی و سخنرانی در جمع مردم جزو برنامه های لاینفک آن هاست….

    عجب
    قبل از آغاز شروع تبلیغات قانونی
    این نشاط انتخاباتی نیست بلکه تخلف انتخاباتی است توسط کاندیدهای محترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =