پارک رسالت روستای دشتغران با حضور میهمانان ویژه کشوری افتتاح شد

دو پروژه طرح هادی و پارک رسالت روستای دشتغران با حضور میهمانان ویژه کشوری و استانی و استقبال گرم اهالی دشتغران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در این مراسم کوشش تبار معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاری های کشو، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس ، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان حضور داشتند.

مهدی اخوان صفار در مراسم بهره برداری از این پارک در جمع مردم روستای دشتغران ضمن تبریک پیروزی بزرگ دولت در اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها گفت: این تعداد پروژه با این میزان اعتبار در سطح استان با توجه به تنگناهای مالی دولت بی نظیر بوده و بدون شک وحدت و همدلی و وفاق مسئولین شهرستان در این توفیقات نقش مهمی داشته است.
دکتر کوشش تبار نیز در جمع صمیمی مردم دشتغران گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به استان های مرزی دارد و به همین منظور سعی به از بین بردن فاصله ی خدمات رسانی بین مناطق مختلف کشور را دارد و در این راستا در سال جاری ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به روستاهای استان خراسان جنوبی که بالغ بر ۸۸۰ دهیاری می شود تزریق نموده است.
معاون امور دهیاری های کشور هدف از اجرای چنین طرح هایی را، کاستن از مهاجرت روستائیان به شهرها اعلام کرد و افزود: دولت تدبیر و امید سعی دارد خدماتی را که در کلان شهرها ارائه می شود در روستاها نیز ارائه دهد.
مدیر بنیاد مسکن طبس در خصوص طرح هادی روستای دشتغران گفت: در این طرح ۱۳۷۰۰ متر زیرسازی و اسفالت و ۵۰۰۰ متر جدول گذاری انجام شده است که با مشارکت شرکت تعاونی دهیاریها و بنیاد مسکن اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.