پذیرش بیش از ۲ هزار خانوار در ستاد اسکان مسافرین نوروزی و فرهنگیان طبس

از ابتدای شروع فعالیت ستاد اسکان مسافرین نوروزی و فرهنگیان طبس از بیست وهفتم اسفندماه ۱۳۹۴ تاکنون این ستاد بیش از ۲ هزار و ۶۹ خانوار را پذیرش کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و جانشین ستاد اسکان فرهنگیان و مسافرین نوروزی گفت: با شروع فعالیت ستاد اسکان مسافرین نوروزی وفرهنگیان از بیست وهفتم اسفندماه ۱۳۹۴ و میزبانی از هموطنان عزیزی که در مدارس طبس اسکان داده شدند.در روز بیست ونهم اسفندماه تعداد ۱۰۴۸ خانوار فرهنگی باتعداد ۳۰۸۸ نفر و ۸۰ خانوار غیرفرهنگی با تعداد ۱۰۵ نفر در مدارس اسکان داده شدند.

به گفته مهدی الاهی در اولین روز از سال ۱۳۹۵ تعداد ۸۹۵ خانوار فرهنگی در قالب ۲۴۴۱ نفر و تعداد ۴۶ خانوار غیرفرهنگی درقالب ۱۵۵ نفر اسکان داده شدند.

وی افزود: همچنین مجموعه فرهنگی، رفاهی فرهنگیان از آغاز سفرهای نوروزی همه روزه پذیرای تعداد ۹ خانوار در قالب ۳۰ نفر بوده است.

معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس در پایان گفت: ستاد اسکان مسافرین نوروزی و فرهنگیان با تمام امکانات آماده میزبانی از مسافرین عزیزی که طبس رابه عنوان مقصد زیارتی، تفریحی خود انتخاب نموده‌اند می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =