بدهکاری ۶۰ میلیارد ریالی شهرداری طبس!

شهردار طبس گفت: شهرداری طبس حدودا ۶۰ میلیارد ریال بدهکار است و با توجه به حساسیت مقامات ناظر در استانداری خراسان جنوبی هیچ نیروی قراردادی یا استخدامی در ۳ سال گذشته بکارگیری نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طبس در مسجد آیت الله نمایی به منظور پاسخگویی به سوالات شهروندان طبسی حضور یافتند.

شهردار طبس در این دیدار مردمی با تاکید بر ادامه حضور در مساجد سطح شهر در هفته های آینده گفت: همواره تلاش ما در حوزه عملکرد اجرایی و مالی برپایه شفاف سازی بوده و خرسندیم که امروز هر شهروندی در شهر طبس از موجودی مالی، برنامه ها و اقدامات شهرداری مطلع است.

وی به سوال شهروندان درباره میزان بدهی شهرداری و نیروهای بکارگیری شده در شورای چهارم اسلامی شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری طبس حدودا ۶۰ میلیارد ریال بدهکار است و با توجه به حساسیت مقامات ناظر در استانداری خراسان جنوبی هیچ نیروی قراردادی یا استخدامی در ۳ سال گذشته بکارگیری نشده است و شرکت های پیمانکار تابعه شهرداری نیز اگر نیروی بکار گرفته اند ارتباطی با شهرداری ندارد چون این شرکت ها به طور حجمی قرارداد می بندند و افزایش یا کاهش نیرو در اختیار خود آنها می باشد.

شهردار طبس تصریح کرد: نیروهای فعلی شاغل اعم از رسمی، پیمانی یا قراردادی با مجوز رسمی استانداری های محترم یزد و خراسان جنوبی و انجام مراحل گزینش بکارگیری شده اند و در یکسال گذشته شرکت های پیمانکار نیز هیچگونه افزایش نیرو نداشته اند و حتی به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به تعدیل نیرو نیز شده اند.

در این نشست که آقایان عبدالرحیمی، محمدیان و عراقی اعضای شورای اسلامی شهر، مهندس مقدس زاده خسروی معاون شهردار و مسئولان واحدهای شهرداری طبس حضور داشتند، پیام بخشی طوسی به سوالات شهروندان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

4 دیدگاه دربارهٔ «بدهکاری ۶۰ میلیارد ریالی شهرداری طبس!;

  1. وقتی دارین خرج الکی می کنین همین میشه که کسری بودجه بیارین.مثل پیاده رو دبستان شهرک ولی عصر که اومده اسفالت رو کنده و بجاش سیمان ریخته.اخه**** عمر اسفالت که بیشتر از سیمانه.پس لااقل پازل می کردی.لطفا مسوولین شهرداری خودشون رو در اذهان عمومی خراب نکنن.

  2. الان باعث افتخاره که نیروی جدید بکارگیری نشده؟!!!! مثل اینکه هر ارگان و مسئول دولتی که یه جوونو نبره سر کار عملکرد بهتری داره؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =