تولید ماهانه ۱۲۰ تن لوله مقوایی در روستای فهالنج طبس

برای راه اندازی این واحد یک میلیارد تومان هزینه شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،با همت جوان کارآفرین شیرازی  ۱۲۰تن لوله مقوایی، ماهانه درروستای فهالنج شهرستان طبس تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رحمانی  جوان  ۳۰ ساله  ودارای فوق لیسانس ریاضی، چند ماهی است که با همت خود تنها واحد تولید لوله های مقوایی سنگین و صنعتی شرق کشور را با بهره گیری ازگرمای این شهرستان،  راه اندازی کرده است .
 سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس گفت: تمامی دستگاه ها و خط تولید بومی این واحد به دست این جوان و همکارانش و با هزینه ای بسیار پایین ساخته شده است .
مرتضی جلالی فرد، قطر لوله های مقوایی این واحد را از ۵/۷ میلی متر تا ۲۵ سانتی متر اعلام کرد وافزود: این اندازه از محصول در کشور کم نظیر است که علاوه بر بازار داخلی، قابلیت عرضه و صادرات به بازار بین المللی را نیز دارد.
وی گفت:  تولیدات این واحد برای واحدهای صنعتی چاپ و بسته بندی، کارخانجات کاغذسازی، سلفون، کاغذ دیواری و نساجی در استانهای تهران،اصفهان،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ارسال می شود.
آقای رحمانی جوان کارآفرین این واحد صنعتی هم گفت : لوله های مقوایی سنگین و صنعتی وی مشتریانی هم در کشورهای ترکمنستان،افغانستان و گرجستان دارد.
این واحد صنعتی برای ۱۵ نفر از جوانان روستای فهالنج شغل ایجاد کرده  و قرار است با راه اندازی فاز دوم آن این تعداد به ۳۰ نفر افزایش یابد .
وی افزود: فاز دوم این کارخانه که بازیافت کاغذ و مقوا برای تولید مواد اولیه لوله های مقوایی است، تا تابستان به بهره برداری می رسد .
آقای رحمانی افزود : برای راه اندازی این واحد یک میلیارد تومان هزینه کرده ام و قرار است شعبه دوم این واحد صنعتی در شهرک صنعتی طبس راه اندازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =