شهرستان طبس از مسیرهای ترانزیتی و مراکز اصلی زیرساختی است

وحید ناصری مدیرکل ارتباطات زیرساخت با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس دیدار کرد و گفت: شهرستان طبس از مسیرهای ترانزیتی و مراکز اصلی زیرساختی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در دیدار مدیرکل ارتباطات زیرساخت با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گزارشی از پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان طبس ارائه شد.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان جنوبی در این دیدار گفت: از سال ۹۲ جهشی در ارتباطات کشور رخ داده است و در شهرستان طبس نیز به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی مهم و یکی از مراکز اصلی زیرساخت، پروژه های زیادی به اجرا رسیده است.

وحید ناصری افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مقوله ارتباطات شد و اعتبارات زیادی به توسعه زیرساخت ها اختصاص یافت.

وی افزود: در شهرستان طبس، پروژه مانیتورینگ صدا و سیما بصورت زمینی، ارتباط مستقیم امامزاده، ۷۷۰ کیلومتر فیبر نوری، ارتقای پهنای باند اینترنت و اجرای ۲۵ درصد برنامه پنجساله چهارم توسعه کشور انجام شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با تقدیر از اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: شهرستان طبس موقعیت خاصی دارد و به واسطه قرار گرفتن راه های ارتباطی، وجود فرودگاه و راه آهن از موقعیت سوق الجیشی حساسی برخوردار است و به دلیل وسعت و پراکندگی این شهرستان، ایجاد زیرساخت های ارتباطی اهمیت زیادی دارد.

مهندس اخوان صفار همچنین برای هرگونه همکاری لازم با شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام آمادگی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =