ایجاد پیاده رو سازی با بریل گذاری مخصوص روشندلان

برای نخستین بار در طبس پیاده رو سازی جهت تسهیل و مناسب سازی معابر به منظور تردد روشندلان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، برای اولین بار در طبس و در راستای احترام به حقوق شهروندان، پیاده‌روسازی جهت تسهیل و مناسب سازی معابر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

در راستای احترام به حقوق شهروندان و برای اولین بار در طبس، پیاده رو سازی جهت تسهیل و مناسب سازی معابر به منظور تردد روشندلان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیاده رو دو طرف مسیر بولوار امام خمینی(ره) با رعایت ضوابط شهرسازی، خشت فرش و بریل گذاری گردید.

7 دیدگاه دربارهٔ «ایجاد پیاده رو سازی با بریل گذاری مخصوص روشندلان;

  1. سلام
    مگر طبس چند نابینا دارد
    بهتر است شهرداری عوض اتلاف بیت المال در این کارهای بیهوده فکری به حال اسفالت خیابانها کند

  2. با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شهردار و همکاران محترم ایشان طرح بسیار عالی است ولی فرهنگ راه رفتن در پیاده رو در طبس ما جا نیوفتاده بهتر بیشتر امرات رو به خیابان ها اختصاص بدین این موتور سوار ها چه گناهی کردن که همش تو چاله چوله های شهر میفتند ار هر طرف تا نگاه میکنی چاله چوله است در ضمن شهرک امام حسین که چند سالی هست مردم اقامت دارند خبری از اسفالت نیست یک مثال دیروز یک موتورس سور خورد (سنگ از زیر موتور در رفت)و خانمش هم بار داربود اگه اتفاقی براشون می افتاد کدو یک از مسئولین پاسخگو بودین لطفا جهت هر چه سریعتراسفالت شدن شهرک اقدام کنید تا حادثه ای نا گوار پیش نیاد که یه ای کاش برامون بمونه.
    با تشکر از زحمات بی وقفه شما

  3. مسئولین شهرداری شهرمان طبس زحمت خودشان را می کشند و اینکه مسئولین شهری ما سعی می کنند طبس به استانداردهای قابل قبول شهری برسد هم جای تشویق دارد . هر چند به نظرم مهمترین مشکل ما نداشتن یک برند زنده و شاخص برای معرفی شهرمان به شکل رسانه ایی در سطح کشور و جهان است .
    الان همه مقامات شهری در شهر رشت پیگیر معرفی شهرشان همراه با نام پروفسور سمیعی هستند در اصفهان از نام استاد فرشچیان بهره برده می شود در اردبیل از اسم علی دایی و …
    اما ما در طبس چرا شخصیتی زنده ملی و جهانی تمام عیار نداریم ؟ یا اگر داریم پیگیر همایشی برای بزرگداشت و تجلیل از آنها نیستیم ؟ چرا خبری از نامگذاری خیابانها به نام مشاهیرمان نیست ؟
    من امروز در بخش نظرات یکی از سایت های همشهری مطلبی دیدم در مورد اینکه بزرگترین متفکر و فیلسوف جهان و در عین حال تاریخ کشورمان “حکیم ارد بزرگ” از طرف مادر (فاطمه جاهد طبسی) همشهری ما محسوب می شوند و از طرف پدری به شهر شیروان در خراسان شمالی می رسند .
    خوب چه چیزی بهتر از این ؟
    در همان نظر هم می خواندم از دامن یک مادر فرهیخته از شهر طبس بزرگترین فیلسوف تاریخ کشورمان پرورش یافته است آیا این اتفاق کوچکی است ؟
    چه خوب است مسئولین شهری حالا که به فکر نابینایان شهرمان هستند کمی هم به فکر نام شهرمان باشند و مراسمی مردمی برای تجلیل از حکیم و فیلسوف عزیزمان ترتیب داده و ایشان را به شهر مادری خود دعوت کنند . امروز در گوگل عکس های استقبال ۳۰ هزار نفری مردم شیروان که شهر پدری حکیم است را می دیدم واقعا باشکوه بود . الان این شهر همه تلاشش را می کند تا از نام جهانی حکیم که دوستانی همانند احمد شاه مسعود ، بی نظیر بوتو ، امامعلی رحمان و نیازوف داشته و دارد استفاده کنند .
    حالا چرا ما در طبس از این فرصت به خوبی استفاده نکنیم ؟ همیشه وطن آدم ها را به مادر منتسب می کنند و می گویند مام میهن . طبس مام میهن فیلسوف بزرگ است و چه خوب است نماینده محترم آقای دکتر محمدرضا امیرحسنخانی ، فرماندار محترم آقای مهدی اخوان صفار و همچنین شهردار عزیز آقای پیام بخشی طوسی و اعضای شورای شهر محترم بر روی این قضیه فکر کنند وقت آن رسیده تا اسم شهر ما از زیر سایه سنگین زلزله و واقعه طوفان شن بیرون آمده و رنگی از فرهنگ و اندیشه بر خود بگیرد تا هم موجب رونق گردشگری شود و هم پیامی به مسئولین باشد برای افزایش سهم اعتبارات ملی برای توسعه شهرمان طبس .

    1. خیلی ازمشاهیر رااگرازشون بپرسی میگن گی گفته من طبسیم،معرفی طبس فقط باپیشرفت و آبادانی وتلاش به دست می آیدنه خرج وهزینه بی خود جهت همایش و…

      1. آقا یا خانم طبسی اصیل
        این چه استدلالی است که شما دارین ؟
        مگر می خوان تالار همایش بسازند که می گین خرج داره ؟
        یه دسته گل در یک سالن مدرسه ساده هم می تونه بشه همایش و تجلیل …
        اما به بعد خبری این موضوع فکر کنید به انعکاسی که نام شهر ما خواهد داشت به همون چیزی که خیلی ها بدنبال به دست آوردنش هستند.
        در ضمن چرا با عینک بدبینی به موضوع نگاه می کنید و قضاوت می کنید؟ شما مگر خبر دارین که حکیم حاشا می کنند ؟ اگر می خواستند حاشا کنند در زندگینامه ایشان اسم طبس نبود . اما هست . این موقعیت عالی است
        نوشتین ما باید برای پیشرفت و آبادانی تلاش کنیم
        حرف شما درست ، نهایتش می شیم کلاردشت . میشیم یه شهر قشنگ
        اما سئوالم از شما اینه که چرا در خبرها می خونیم که همین شهر کلاردشت دنبال این هست که حکیم ارد بزرگ را به شهر خودشون بکشن من حتی در سایتی می خوندم مردم آنجا به حکیم پیشنهاد دادن ویلا با همه امکانات رو دادن تا از شهر کرج به آنجا بروند .
        فکر می کنید برای چه چیزی آن شهر زیبا و آباد به دنبال حکیم بزرگ هست ؟
        چون حکیم هر جا باشند اسم آنجا در تاریخ ثبت میشه چون افتخار جهانی آن شهره . حتی جنازه حکیم هم تا تاریخ تاریخه برای آنها پول و ثروت میاره
        اونوقت ما مثل همیشه دست روی دست بزاریم و شهرمان را غمگین تر و رها شده تر از قبل ببینیم . مهاجرت هم که داره بیداد می کنه همه میگن چرا بمونیم ؟ وقتی خودمون داریم خودمون رو انکار می کنیم دیگه چه کسی می تونه ما رو نجات بده ؟

  4. خیابون ها شده پر از چاله و چوله، اون ها رو درست کنید.این طرح های آب دوغ خیاری جزء اصراف پول چیزی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =