ثبت نام اردوهای جهادی تابستان حوزه بسیج دانشجویی آغاز شد

مسئول حوزه بسیج دانشجویی طبس با اعلام آغاز ثبت نام اردوهای جهادی تابستان گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در قالب پنج گروه سفیران ولایت(برادران) و سفیران هدایت(خواهران) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حوزه بسیج دانشجویی شهرستان طبس ثبت نام اردوهای جهادی تابستان امسال را آغاز کرد.

محمدعلی یعقوبی مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان طبس در این رابطه به خبرنگار ما گفت: داوطلبین میتوانند در پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها و حوزه بسیج دانشجویی شهدای گمنام، حداکثر تا بیستم تیر ماه ثبت نام کنند.

یعقوبی با بیان اینکه اردوهای جهادی در قالب ۵ گروه سفیران ولایت(برادران) و سفیران هدایت(خواهران) اعزام خواهند شد افزود: هم اکنون گروه سفیران ولایت در شب های ماه مبارک رمضان به سرپرستی پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور در روستای جوخواه در حال فعالیت می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اعزام گروه سفیران ولایت و هدایت حوزه بسیج دانشجویی از تاریخ پنجم تا ۱۵ مردادماه است که تعداد ۵۰ نفر به اردوهای حهادی در روستای پیکوه اعزام خواهند شد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان طبس تصریح کرد: گروه سفیران هدایت.پایگاه بسیج پیام نور به تعداد ۱۵ نفر از ۱۹ تا ۲۹ مردادماه به روستای دهنو و گروه سفیران ولایت به تعداد ۱۰ نفر از ۵ تا ۱۵ شهریور ماه به روستای ازمیغان اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است افزود: علاوه بر خودسازی رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.

یعقوبی گفت: در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می‌کوشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در اردوهای بسیج دانشجویی میتوانند با مراجعه به پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها و دفتر بسیج دانشجویی واقع در کوچه رو به روی دبستان عاجز مراجعه و یا به شماره های ۳۲۸۲۷۴۲۷ و ۰۹۱۳۹۵۳۰۲۷۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =