دستاوردهای سفر معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به پایتخت/ +تصاویر

مهدی اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در سفر به تهران با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر صنعت و معدن وتجارت دیدار و گفتگو کرد. این سفر دستاوردهای متعددی برای شهرستان در بر داشت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، مهدی اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در سفر به تهران با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر صنعت و معدن وتجارت دیدار و گفتگو کرد.

در این سفر دکتر امیر حسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، سردار اخوان مهدوی رئیس بهداری مرکز سپاه، علیرضا عبدالرحیمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس، محمد حسین اخوان صفار رئیس شورای شهرستان، محمود فخاری عضو شورای شهر طبس، اصغر سهرابی سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس و محمدرضا حکیمیان دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، مهندس اخوان صفار را همراهی کردند.

دستاوردهای دیدار با دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

۱. افزایش تخت های بیمارستان یکصد تخت خوابی طبس با استفاده از ظرفیت بیمارستان قدیم
۲. افزایش پایگاه های اورژانس جاده ای در سطح شهرستان
۳. دستور بررسی امکان سنجی تأسیس اورژانس هوایی در شهرستان طبس
۴. موافقت با توسعه رشته های دانشکده پرستاری طبس
۵. پیگیری راه اندازی M.R.I توسط بخش خصوصی با حمایت و پیگیری نماینده محترم
۶. موافقت با سفر به شهرستان طبس جهت بررسی مشکلات بهداشتی ودرمانی شهرستان

دستاوردهای دیدار با دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت و ریاست سازمان نوسازی و توسعه معادن و صنایع ایران:

۱- موافقت با طرح جامع معادن زغالسنگ طبس
۲- پیگیری پرداخت مطالبات سهم دو درصد شهرستان طبس از محل فروش معادن
۳- پیگیری و تسریع در گشایش ال سی طرح پروده ۴ (فاز ۲ زغالسنگ)
۴- موافقت با راه اندازی پژوهشکده زغالسنگ در شهرستان طبس
۵- تسریع در تخصیص مبلغ ۷ میلیارد ریال برای کمک به احداث و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان که در سفر قبلی ریاست مجمع خیرین سلامت شهرستان و هیات همراه قول داده شده بود.

لازم به ذکر است هزینه خرید یک دستگاه دیالیز مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال است که مبلغ کمک شده از سوی مجمع خیرین سلامت ( ۷ میلیارد ریال) صرف تجهیز و راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این سفر به اتفاق همراهان با مهندس پیوندی معاون مدیرعامل پتروشیمی کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.

تصاویر:

3 دیدگاه دربارهٔ «دستاوردهای سفر معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به پایتخت/ +تصاویر;

  1. اقایون به فکر جوانان بیکار باشید که از معادن اخراج شده اند به فکر وضعیت انتقال اب باشید به فکر تعطیلی شهرک صنعتی باشین نه به فکر اظافه کردن تخت اولویت ها رودر نطربگیرین

  2. هیج خبری برای جوانان بیکار نبود اگر هم بوده فامیلها هستند همانطور که همشان هستند در پستهای بالا خدا هست این پستها همیشگی نیست آقای فرماندار بفکر جوانان بیکار منطقه باشید که خیلیها با مدرک دو لیسانس بیکارو یا شرکتی سرکارند با حقوق زیر یک تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =