نماز جمعه قرارگاه است/ امروز در جنگ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و بصیرتی هستیم

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه قرارگاه است و ما امروز در جنگ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و بصیرتی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی روز جمعه در جمع اعضای ستاد نماز جمعه طبس افزود: نماز جمعه قرارگاه است و این واژه قرارگاه از اصلاحات نظامی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور در سال گذشته ادامه داد: این واژه مفهوم این را دارد که ما امروز هم در حال جنگ هستیم و جنگ ما فرهنگی، سیاسی، بصیرتی و اجتماعی است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی گفت: بنا به فرموده رهبر انقلاب، فرمانده این قرارگاه ائمه جمعه هستند.

وی گفت: باید از سوی ستادهای نماز جمعه به مساجد ابلاغ شود که نسبت به برگزاری نماز جمعه اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه داشته باشند تا مردم نسبت به اجر شرکت در نماز جمعه آگاهی یابند و این که این حرکت آنها یک نوع مجاهدت است.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: در جایگاه هایی نظیر شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف که امامان جمعه مسئولیت دارند، جهت ارائه راهکارها باید اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان بازوی مشورتی امام جمعه عمل کنند و برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی به وی راهکار ارائه دهند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای دیدار نخبگان از اقشار مختلف مردم با امام جمعه باید توسط ستاد نماز جمعه صورت بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی با بیان این که اعضای ستاد نماز جمعه مسئول حفظ انقلاب هستند افزود: باید حرکت نیروهای انقلاب سازماندهی شده و منسجم باشد.

وی گفت: ستاد نماز جمعه باید نیروهای انقلابی را در شهرها برای دفاع از نظام و انقلاب شناسایی و سازماندهی کند.

دیدگاهی در “نماز جمعه قرارگاه است/ امروز در جنگ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و بصیرتی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =