رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرستان طبس در سال ۱۳۹۵

دبیر کمیته برنامه ریزی طبس گفت: اعتبار سال ۹۵ این شهرستان با حدود ۳۰ درصد رشد به رقم ۲۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان طبس به منظور توزیع اعتبارات از محل تملک دارایی های سرمایه ای، دو درصد در آمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و ماده ۱۸۰ برنامه پنجم توسعه، روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۵/۱۳ با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان طبس برگزار شد.

خانی نژاد دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان طبس با اعلام توزیع یک مرحله ای کل اعتبارات گفت: اعتبارات سال ۹۵ حدود ۳۰ درصد رشد داشته و امسال به رقم ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است. امسال ۱۸۲ پروژه تعریف شده و امیدواریم تخصیص اعتبارات از سال گذشته بیشتر باشد.

وی در تشریح جزئیات اعتبارات سال ۹۵ افزود: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ ملی حدود ۱۴ میلیارد تومان، از محل ماده ۸۰ استانی حدود ۲ میلیارد تومان و از محل تملک دارایی های سرمایه ای ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برای پایگاههای بسیج ۱۷۸ میلیون تومان، آبرسانی به روستاها یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون و اجرای طرح هادی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مصوب شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با تأکید بر اینکه اولویت اصلی دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است. مدیران دستگاه ها باید با رایزنی با ادارات کل استان برای جذب و تخصیص اعتبارات به شهرستان تلاش کنند.

مهندس اخوان صفار افزود: امسال در حوزه فرهنگ اعتبارات بی سابقه ای گذاشته شده است و از ۲۸ میلیارد کل اعتبارات شهرستان یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حوزه های علمیه اختصاص یافته است. بعد از مرکز استان بیشترین اعتبارات را شهرستان طبس دارد و در توزیع اعتبارات وسعت و پراکندگی لحاظ شده است.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: امیدواریم در هفته دولت کارنامه خوبی را به مردم ارائه کنیم. مردم شاهدند که در شرایط دشوار اقتصادی، دولت با تلاش و کوشش برای ایجاد محیط آرام و رو به رشد کار می کند. هدف اصلی سربلندی و سرفرازی نظام و خدمت به مردم است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم.

در ادامه جلسه علیرضا خلیلی معاون فنی و برنامه ریزی فرمانداری، فصل و برنامه و ریز پروژه ها و اعتبارات دستگاه های اجرایی را قرائت کرد و مدیران حاضر در جلسه در جریان پروژه ها و میزان تأمین اعتبار آن قرار گرفتند.

8 دیدگاه دربارهٔ «رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرستان طبس در سال ۱۳۹۵;

  1. بهترین شهر خراسان جنوبیه.بایدم بیشترین اعتبار رو بدن.هر کسی هم ناراحته چشم و دهنش رو ببنده و حرف نزنه.خخخخخخخخ….

  2. بایدم بعد از مرکز استان طبس بیشترین اعتبار رو داشته باشه چون زیر ساختاش از خود مرکز استان هم بیشتر و بهتره.

    1. کدوم چیزش ازمرکز استان خراسان جنوبی بهتره؟؟دانشگاه ومراکز اموزشی ومدارس بیشتروبهترداره ؟انواع متخصصها وامکانات پزشکی روداره ؟هرروز پرواز فرودگاهی داره؟ساختمانهای مسکونی واداری وشهرسازیش بهتره؟؟تعداد کارخانه هاش بیشتره؟جاده هاش بهتره وهمش دوبانده است؟؟منطقم خوب چیزیه

      1. دستت رو شد بیچاره.اصلا تو طبسی نیستی.چون در هیچ شرایطی کسی از شهر خودش بد نمیگه.مگه اینکه کم و کاستی در عقلش وجود داشته باشه.منظور از زیر ساخت این نیست که همه چیز جفت و جور باشه ولی چیزایی مثل سرمایه گذاری آستان قدس یا راه آهن یا همون فرودگاه که شهرهای دیگه برای همونش دارن التماس می کنن.به یه بیسواد هم بگی میتونه این چیزا رو تشخیص بده .

        1. اتفاقا ازامثال شماها طبسی ترم وبه اون افتخار می کنم ودلم براشهرم میسوزد که بااین حرفهای احساسی وسیاسی وغیر مستدل ودودستگی شهرم به اون پیشرفتی که لایقش بوده نرسیده.من ازطبس بدنگفتم واقعیاتو گفتم.بامنطق میتونی یکی یکیشو جواب بده.نمی تونید پس مغالطه نفرمایید.ای شان زیرساختای طبس رابابیرجند مقایسه کردند.خب ایناهم زیرساخته که متاسفانه دراین زمینه ها ازشهرهای همجوارهم عقبیم چه برسه به بیرجند.البته درزمینه راه اهن خب وضعمون خوبه که اون هم به مددتلاشهای نماینده وقت هست که اونم بعضی ازمراکز استانها ندارند..راه پیشرفت خودبزرگ بینی کاذب وتحقیر شهرهای دیگر نیست.بلکه دیدن کاستیهای خود وتلاش وکوشش درجهت رفع انها.ضمنا نظر منطقی وعقلانی ازادبیات نوشتاری فرد مشخص میشه.لطفا حداقل درنظرات خود ادب رارعایت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =