تصویر شهدای ورزشکار مدافع حرم بر پیراهن کاروانیان جاده ولایت

مردم ولایتمدار شهرستان طبس ظهر امروز به استقبال کاروانیان جاده ولایت رفتند، تصاویر شهدای مدافع حرم بر پیراهن کاروانیان نقشی ماندگار در دل استقبال کنندگان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، کاروان فرهنگی- ورزشی جاده ولایت ظهر امروز به طبس رسید.

عزیزی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران و کاروانیان جاده ولایت شامل ۲۰ نفر ورزشکاران خراسان رضوی بوده و از استان های خوزستان، فارس، یزد و خراسان جنوبی نیز در هر استان ۲ نفر به این کاروان اضافه شده است و امروز نیز آقایان علیرضا علی نیا و مصطفی حلوانیان از طبس به این کاروان ملحق خواهند شد.

عزیزی افزود: امسال این کاروان با رویکرد معرفی شهدای ورزشکار مدافع حرم، عکس این شهدا را بر روی لباس هایشان نقش کردند و یاد و خاطره این مردان بزرگ را گرامیداشتند..

قهرمانان ورزشی استانها نیز در این مسیر معرفی خواهند شد.

وی گفت: امسال حمید رضا رجایی هندبالیست ملی پوش جوان از خراسان جنوبی در این کاروان حضور دارد که پرچم متبرک بارگاه ثامن الحجج را حمل و در روز ولادت امام رضا(ع) به مسئول موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی تقدیم می‌نماید.

وی افزود: راه اندازی یک سایت جهت ارسال دلنوشته ها، خاطرات، عکس و نقاشی و برگزاری مسابقاتی در این موضوعات از جمله فعالیت های امسال در حاشیه حرکت این کاروان بوده است که هدایای این مسابقات توسط موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به برترین ها اهدا خواهد شد.

مصاحبه: خانم ابوالحسنی رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =