رازگشایی یک قتل عمد در طبس و رد پای جن‌ها

مرحوم میم.شین در اردیبهشت ۱۳۹۴ در محل یک چاه کشاورزی در بخش دستگردان شهرستان طبس به قتل رسید؛ متهم این پرونده در جلسه‌ی اخیر رسیدگی، علت قتل عمد دوست جوانش را دستور «جن» اعلام کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از گلشن، جلسه رسیدگی به پرونده قتل عمد مرحوم میم.شین توسط قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک استان خراسان جنوبی با حضور اولیای دم، متهم و وکیل تسخیری متهم برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی به‌طور خلاصه جزئیاتی را از پرونده برای حضار بیان کرد و گفت: ساعت ۲ نیمه شب ۲۵ اردیبهشت ۹۴ فردی به فرماندهی انتظامی دستگردان طبس مراجعه و خود را قاتل همسرش معرفی می‌کند که مأموران به منزل وی مراجعه می‌کنند اما آثاری از جنایت نمی‌بینند و دوباره متهم به مأموران می‌گوید که همسرم را در خانه پدرش کشته‌ام که مأموران برای بررسی موضوع به خانه پدرخانم وی مراجعه می‌کنند اما آنجا هم آثاری از جنایت مشاهده نمی‌شود.

رمضانی افزود: مأموران که حالت روحی وی را مساعد نمی‌بینند با طرح سؤال از وی می‌خواهند که حقیقت ماجرا را بازگو کند که نامبرده پرده از قتل جوانی در محل چاه کشاورزی برمی‌دارد، بنابراین مأموران با دیگر مقامات مربوط به محل چاه کشاورزی مراجعه می‌کنند و جسد جوانی را کشف می‌کنند که لای چند پتو پیچیده شده و سرش متلاشی شده است.

وی با بیان این که مقتول به عنوان کارگر در چاه کشاورزی فعالیت می‌کرده است افزود: متهم در همان ابتدا به قتل عمدی مقتول با استفاده از سنگ اعتراف کرده است.

در ادامه جلسه پدر مقتول به عنوان ولی دم در جایگاه ایستاد و ضمن طرح شکایت خود عنوان کرد: پسرم کمک خرج خانه بود که به نامردی به قتل رسید و الان من قاتل پسرم را قصاص نمی‌کنم اما دیه خون پسرم را می‌خواهم.

سپس مادر مقتول در جایگاه ایستاد و ضمن طرح شکایت خود عنوان کرد: من و شوهرم تا صبح از ماجرا خبردار نشدیم تا این که شوهرم به اتفاق دیگر پسرم به طبس رفتند و آنجا فهمیدیم که پسرم به قتل رسیده است و حالا از قصاص قاتل می‌گذرم اما دیه کامل او را می‌خواهم.

در ادامه جلسه قاضی متهم را به جایگاه فراخواند و ضمن قرائت کیفر خواست صادره و تفهیم اتهام از وی خواست درباره شب حادثه توضیح بدهد.

متهم که دست هایش می‌لرزید و مدام دستش را به میز می‌کوبید گفت: شب حادثه حالت جنون داشتم چون چندین سال است که با مریضی اعصاب و روان مواجه هستم و چندین بار در بخش روانی بیمارستان بستری شده‌ام.

شب حادثه به اتفاق مرحوم در محل چاه بودیم. من چوپان بودم و او کارهای دیگری انجام می‌داد. رفتیم داخل اتاق محل چاه اما هوا گرم بود که به اتفاق مقتول به بیرون از اتاق آمدیم و وی خوابید اما من خوابم نمی‌برد تا این که در آن هوای تاریک جن صدایم زد و گفت: رفیقت را بکش یا می‌کشمت.

من هم سنگ را برداشتم و به سر مقتول زدم و بعد از آنجا به طور پیاده به سمت پاسگاه رفتم و خودم را معرفی کردم.

متهم ادامه داد: آن شب حالم دست خودم نبود و حالا پشیمانم و پیش خانواده مقتول شرمنده هستم چون جان جوانشان را گرفتم. من وضعیت مالی خوبی ندارم، فقط یک منزل دارم که می‌توانم به خانواده مقتول بدهم و اگر هم قصد قصاص دارند جسم من در اختیار آن‌هاست.

در ادامه وکیل تسخیری متهم از موکل خود براساس مستندات موجود در پرونده و طول مدت درمانی که در بخش روانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بستری بوده است دفاع کرد.

متهم برای آخرین بار در جایگاه ایستاد و قاضی رمضانی ضمن تفهیم اتهام به قتل مرحوم میم.شین از وی خواست تا آخرین دفاعیات خود را مطرح کند.

متهم با مکث کمی گفت: دفاعی ندارم فقط شرمنده‌ام که جان جوانی را گرفتم. اگر جن صدایم نمی‌زد و آن شب در محل کار نبودم این اتفاق رخ نمی‌داد.

در پایان قاضی رمضانی ختم جلسه را اعلام و عنوان کرد حکم پرونده در مدت قانونی به طرفین اعلام خواهد شد.

دیدگاهی در “رازگشایی یک قتل عمد در طبس و رد پای جن‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =