۲۶ درصد از تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی طبس در سال ۱۳۹۵ تحقق یافت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس گفت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۵ جمعاً ۸۶۴ نفر می باشد که تاکنون ۲۲۷ نفر ثبت سامانه رصد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مهدی قاسمی زاده در جلسه کمیته اشتغال شهرستان طبس در خصوص اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان در سال ۹۴ افزود: کل اعتبارات مبلغ یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان بوده است. که ۴۸۷ میلیون تومان نزد بانک ملی و ۶۸۴ میلیون تومان نزد بانک تجارت است.

وی ادامه داد: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است که یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس موضوع اشتغال را از دغدغه‌های اصلی دولت و مقام معظم رهبری ذکر کرد و بیان کرد: دولت در بحث بیکاری و اشتغال زایی عزم جدی دارد و ما وظیفه داریم به عنوان نمایندگان دولت این موضوع را به جد پیگیری کنیم.

مهندس اخوان صفار در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و صندوق کارآفرینی امید که در زمینه اعطای وام های خود اشتغالی و ثبت اشتغال در سامانه رصد اقدام نموده اند تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بانک سینا و بنیاد علوی از دستگاه های اجرایی خواست به منظور استفاده از این تسهیلات، طرح ها و پروژه های خود را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =