آقای استاندار منتظر افشاگری شما هستیم/ کدام عضو شورا حقوق میلیونی و بالاتر از شهردار میگیرد؟

کاش افشاگری می کردید و می گفتید کدام عضو شورا حقوق میلیونی و بالاتر از شهردار میگیرد؟ آیا منظورتان اعضای شوراهای خراسان جنوبی است، یا هنوز در فضای خراسان شمالی هستید ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از فارس ، روز گذشته استاندار خراسان جنوبی در سفر به طبس علیه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سخنرانی کرد که با واکنش شوراهای اسلامی شهر و روستاها همراه بوده است.

حسین اکبری سخنگوی شورای استان خراسان جنوبی در نخستین واکنش خود خطاب به استاندار نوشت:

امسال در هفته دولت با حضور شما در راس مدیریت استان، شاهد اتفاقات جالبی هستیم که برای ما به عنوان اعضای شورای شهر، نه تنها جالب، بلکه شگفت انگیز است و سخنان اخیرتان در طبس مبنی بر دریافت حقوق های کلان توسط شوراها و بحث تهدید ایشان به افشاگری، ما را هم مشتاق کرد تا بدانیم در شوراها چه خبر است و چه می گذرد.؟ لیکن برای افشاگری استاندار محترم، ما هم پیشنهاداتی داریم.

جناب استاندار، کاش افشاگری می کردید !!!

کاش افشاگری می کردید و می گفتید کدام عضو شورا حقوق میلیونی و بالاتر از شهردار میگیرد.؟؟؟ آیا منظورتان اعضای شوراهای خراسان جنوبی است، یا هنوز در فضای خراسان شمالی هستید ؟

ای کاش افشاگری می ردید و می گفتید که اکثر اعضای شوراهای شهر در استان حداقل شش ماه است که هیچ گونه حق الزحمه ای دریافت ننموده اند و با این وجود، با تمام توان در راستای خدمت رسانی به مردم که همانا ولی نعمتانشان هستند، تلاش می کنند. آیا واقعا خودتان، حاضرید شش ماه بدون دریافت هرگونه حق الزحمه ای کار کنید؟ به ماموریت بروید و امورات شهرستان را پیگیری کنید؟ صبح تا شب پاسخگو و در دسترس مردم باشید؟ هزینه ماهیانه حداقل یکصد هزار تومانی تلفن همراه را که اکثر تماسهای تلفنی، برای پیگیری کارهای شهرستان بوده را، از جیب مبارک پرداخت کنید ؟

گفته بودید بعضی از اعضای شورا زد و بند می کنند و پشت پرده ها فراوان است و مبالغ زیادی گرفته اند، کاش افشاگری می کردید و اصلا مطالبه ما و مردم شریف استان از شما، افشاگری است. ما مجدانه از شما می خواهیم که افشاگری کنید و لحظه ای هم درنگـ نکنید، که در این مساله نه تنها درنگ، جایز نیست، بلکه یک گناه نابخشودنی است.

آقای استاندار، حداقل در هفته دولت، انتظار این سخنان و زیر سوال بردن خدمات شورا، را از زبان نماینده ارشد دولتی که یکی از افتخاراتش احیای اصل مغفول مانده قانون اساسی و تشکیل شوراها می باشد را نداشتیم.

جناب استاندار! انتظار ما اینست که افشاگری کنید وبه مردم بگویید که فقط شهرداری فردوس بالغ بر پنجاه میلیارد تومان از ادارات و نهادهای دولتی، طلبکار است و به علت عدم پرداخت این مطالبات از سوی دولت حقوق کارگران به تعویق می افتد، خدمات با تاخیر انجام می شود، پروژه های عمرانی شهرداری ها به حداقل میرسد و…….

جناب استاندار، ما اعضای شوراها، سیاسی نیستیم و سیاسی کاری را هم اصلا بر خود نمی پسندیم ، بلکه نیروهای خدماتی هستیم و خدمت به مردم را سرلوحه کارمان قرار داده ایم، ولی از شما که در سفرهای شهرستانی تان، برگزاری جلسات با شوراها را در اولویت کاری خود قرار داده اید که بسیار هم امر پسندیده ای است ، انتظار این سخنان و زیر سوال بردن خدمات و زحمات شبانه روزی شورائیان مظلوم و کم توقع، را نداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =