اظهارات استاندار نپخته است/ اعضای شورا ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان دریافت می کنند

عضو شورای شهر بیرجند گفت: اعضای شورا همان حق جلسه را دریافت می کنند و نه راننده و ماشینی در اختیار اعضا است و نه خط موبایلی. و همه هزینه هایی که اعضا می کنند از جیب خودشان است.

به گزارش پایگاه خبری طبس به نقل از خاورستان، مهدی عبدالرزاق نژاد؛ عضو شورای شهر بیرجند در خصوص صحبت های استاندار در طبس درباره عملکرد و حقوق های شوراها اظهار کرد: از وقتی که آقای پرویزی به عنوان استاندار به استان آمده است، پیگیر برگزاری جلسه ای با وی هستیم که هنوز موفق نشده ایم. اما استاندار قول داده تا فردا جلسه ای داشته باشیم.

وی افزود: خوب بود که استاندار با اعضای شورای شهر ابتدا در جلسه ای یکدیگر را می شناختیم و از اطلاعات مالی شورا با خبر می شد و سپس اظهارنظر می کرد؛ این موضوع برای ما جای گله دارد.

عضو شورای شهر بیرجند با اشاره به اینکه اصلا چرا این چنین هجمه ای به شوراها شده و این جای تعجب دارد که به شورایی که همه اعضای آن منتخب مردم هستند اینگونه قضاوت شده است.

عبدالرزاق نژاد تصریح کرد: استاندار به حقوق شوراها اشاره کردند، در این خصوص باید گفت که شوراها حقوقشان همان حق جلسه ای است که دریافت می کنند و آن هم چندماهی است که روی هم شده و هنوز پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر بیرجند هم همه حق جلسه ای هستند و این حق جلسه ها در ماه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می شود و اینکه شوراها در ماه حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان حقوق می گیرند دروغ است.

عضو شورای شهر بیرجند با بیان اینکه اگر اعضا در جلسه ای شرکت کنند حق جلسه دریافت می کنند و اگر هم شرکت نکنند مبلغی برای آنها اختصاص نمی یابد گفت: معمولا شورای شهر بیرجند هفته ای دو جلسه ۳ تا ۴ ساعته برگزار می کند که این جلسات بسیار سنگین است.

عبدالرزاق نژاد با بیان اینکه استاندار این موضوع را کمی نپخته اظهارکرده است، افزود: آنطور که بنده اطلاع دارم این موضوع در سطح استان قابل قبول نیست و شاید هم منظور استاندار شوراهای شهرهای دیگری است که قبلا استاندار آنجا بوده است.

وی بیان کرد: انتظار می رفت استاندار نسیت به شوراها که در واقع بخشی از مردم و منتخب آنها هستندبا ملاحظه برخورد می کرد تا شان آنها خدشه دار نشود.استاندار در جایگاه خود و شوراها هم در جایگاه خود هستند و باید روابط بر اساس احترام متقابل باشد تا باعث دلخوری نشود.

عضو شورای شهر بیرجند در خصوص این اظهار که شوراها با وارد کردن نیروی انسانی به شهرداری، بار مالی برای شهرداری ایجاد کرده اند هم گفت: در استان ما هرگز اینگونه اتفاقی نیفتاده و در واقع شوراها با توجه به موقعیت شهرداری و همچنین صلاح مردم برنامه ریزی می کنند. ممکن است در سایر شهرها اینگونه نباشد.

عبدالرزاق نژاد اظهارکرد: سیاست شورای شهر این است که با رعایت انصاف برنامه ریزی کند و نه حقی از مردم ضایع شود و نه به شهرداری فشار بیاید تا بتواند به وظایف خود عمل کند.

وی تاکید کرد: اعضای شورا همان حق جلسه را دریافت می کنند و نه راننده و ماشینی در اختیار اعضا است و نه خط موبایلی. و همه هزینه هایی که اعضا می کنند از جیب خودشان است.

دیدگاهی در “اظهارات استاندار نپخته است/ اعضای شورا ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان دریافت می کنند

  1. مگه شوراها چه می کنند چه هنری جز اینکه هر سال عوارض را چند ده برابر افزایش می دهند و نیز برای خود و آشنایان ******می کنند و خیابان محل سکونتشان پرگل و بلبل و بهترین اسفالت را دارد مگه غیر این است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =