درخواست جلسه اضطراری با استاندار را داریم/ نطق های وی اعضای شوراها را شوکه کرد

رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعضای شوراهای مختلف در سطح استان از استاندار گلایه مند هستند و به همین منظور ما درخواست جلسه اضطراری از استاندار را داریم تا ما را توجیه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، رضا قرائی رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ در خصوص سخنان دیروز استاندار درباره شوراها در طبس اظهارکرد: همه شوراها از این نطق استاندار ناراحت و شوکه شدند. و پیرو همین موضوع به تمام شوراهای شهرستان ها، شهرها و بخش نامه زده ایم تا مستندات خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا به حال اینگونه مواردی که استاندار گفته است؛ تقریبا در تمام سطح استان نداشته ایم افزود: بر اساس قانون، شوراها می تواند در هر ماه تا ۵۰ ساعت جلسه داشته باشند و حقوق آنها یک شصتم حقوق شهردار است.

رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس بررسی ها تا به حال هیچ جا حقوق شوراها از یک میلیون تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بیشتر نبوده که این میزان هم با احتساب حضور اعضا در کمیسیون ها، جلسات و همه نشست هایی است که شرکت کرده اند. همچنین شورای بخش تاکنون ریالی دریافت نکردند و شورای شهرستان هم کسی ریالی نداشته که به آنها بدهد.

قرائی ادامه داد: اعضای شوراها از اینگونه حرف ها و برخوردها ؛ در حالی که هیچ حمایتی از آنها نشده است، ناراحت هستند.

وی بیان کرد: در تعجبیم که هدف استاندار از اینکه می گوید شوراها صداقت و منطق داشته باشند چیست؟ مگر کجا صداقت و منطق وجود نداشته است؟

رئیس شورای اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: استاندار باید برای اینگونه برخوردها؛ جواب شوراهایی را که صادقانه و بدون چشم داشتی درب خانه هایشان به روی مردم باز است را بدهد.

قرائی گفت: اعضای شوراهای مختلف در سطح استان از استاندار گلایه مند هستند و به همین منظور ما درخواست جلسه اظطراری از استاندار را داریم تا به نمایندگی از ۲ هزار و ۸۰۰ شورای استان، ما را توجیه کنند.

وی اظهارکرد: در صورتی که این جلسه برگزار نشود، شورای استان مستند شش ماهه شوراهای مختلف سطح استان را اماده و روی میز شورا و در اختیار رسانه ها قرار می دهیم تا همه چیز مشخص و روشن شود.

دیدگاهی در “درخواست جلسه اضطراری با استاندار را داریم/ نطق های وی اعضای شوراها را شوکه کرد

  1. دوست من نمی خواهد زیاد داغ بشی حقوق را بررسی کن امتیازاتی که می گیرند پروانه ها آنچنانی – بردن فرزندانشان از خیابان به بالاترین پستها بررسیکن – تغییر کاربری زمینهای مزروعی به مسکونی و تجاری بررسی کن حتما با خودت میگوئی ایثار هم کرده اند اینهمه خرج تبلیغات و دادن نهار و شام برای رضای خداست یا برای به دست آوردن پست و دیگز امتیازات خدتئیش با خودت و وجدانت بشین و کلاه خودت را قاضی وجدان یگانه محکمه ایست که نیاز به قاضی ندارد به شزطی که بیدار باشد نه خودرا به خواب بزند

  2. باسلام شماپی گیری بفرماییدازکل نمایندگان شورای شهرهادرطبس چندحقوق میگیرند .وکل مال واملاک اینهارودراین چندسال نماینده بودن ازانهابخواهید سندکه موجودهست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =