اختصاص یک کوپه چهار تخته از قطار مشهد – شیراز به طبس

مدیرکل راه آهن شرق از اختصاص ۴ تخت از قطار مشهد – شیراز به طبس خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان طبس و درخواست مردم، پیگیری‌های لازم در خصوص اختصاص سهمیه از قطار مشهد – شیراز برای طبس انجام شد که با این درخواست موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمدابراهیم اقبالی گفت: یک کوپه چهار تخته از قطار مشهد – شیراز به طبس اختصاص یافت.

وی افزود: با توجه به نیاز شهرستان طبس و درخواست مردم، پیگیری‌های لازم در خصوص اختصاص سهمیه از قطار مشهد – شیراز برای طبس انجام شد که با این درخواست موافقت شد.

مدیرکل راه‌آهن شرق تصریح کرد: یک کوپه سهمیه طبس به شیراز و بالعکس به شهرستان طبس از تاریخ دهم مهرماه امسال به این راه‌آهن اختصاص یافت.

اقبالی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال همشهریان این سهمیه قابل پیگیری و افزایش است.

وی همچنین از بارگیری نخستین محموله سنگ آهن هماتیت خبر داد و افزود: این محموله به صورت دانه‌بندی شده و در کیسه‌های بیگ بگ به مقصد ترکمنستان از ایستگاه راه آهن تربت حیدریه بارگیری شده است.

مدیرکل راه آهن شرق اظهار داشت: این بارگیری توسط شرکت کامیاران طوس خاوران انجام شد که قرارداد اولیه آن با طرف ترکمن در مرحله اول به میزان ۱۰ هزار تن است و به احتمال زیاد ادامه دارد.

اقبالی یادآور شد: در حال حاضر بارگیری روزانه پنج واگن لبه کوتاه به وزن تقریبی ۳۰۰ تن در دستور کار است و چنانچه در مقصد تخلیه واگن‌ها مناسب باشد این میزان به تعداد ۱۰ واگن در روز قابل افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =