حل مشکلات کشور در پرتوی اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی است

تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، گفت: حل مسائلی همچون بیکاری، فقر و مشکلاتی از این دست در پرتوی اقتصاد مقاومتی که راهکاری است، مشخص شده برای حوزه های مختلف ، باید دنبال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه شب در جمع مردم طبس افزود: در این دوران که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را طرح فرمودند، می طلبد با توجه به اقتضائات اقتصاد مقاومتی، مسئولان و مردم همگی برای اقدام و عمل گام بردارند.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم کالای خارجی جز در موارد استثنا و ضرورت مورد استفاده قرار نگیرد و بسیاری از کالاهای ایرانی را می توان مصرف کرد و گاهی قابل رقابت کامل با کالای خارجی است.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی باید با دست توانای جوانان، فرهیختگان و مردم ولایت مدار این کشور رقم زده و مشکلاتش حل شود.

وی اظهار کرد: انتظار اینکه آمریکا و غربی ها گرهی از مشکل کشور را باز کنند، انتظاری کاملا بیجاست و آنها برای هیچ کشور و ملتی در هیچ جای این عالم حضور پیدا نمی کنند که به گفته آمریکایی ها تا منافعمان نباشد.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: بسیاری از ذخایر، معادن، نیروی انسانی کارآمد، انسان های فرهیخته و باسواد در ایران هستند که می توانند به دست آن ها بسیاری از این گره ها و مشکلات را حل کرد.

رئیسی ادامه داد: هر گامی که برای رفع مشکلات مردم برداشته شود علاوه بر این که مدد الهی را به دنبال دارد خود مردم هم مشارکت می کنند و برای رفع مشکل همگام و همراه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =