رضایت مسافرین از نظم و خدمات فرودگاه طبس

ظهر امروز خبرنگاران طبس به محل فرودگاه طبس رفتند و کم و کیف خدمات و کیفیت پروازها را از مسافرین جویا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در حاشیه برگزاری نشست خبری مدیر فرودگاه طبس، با مسافرین مصاحبه کوتاهی داشتیم.

یکی از مسافرین با بیان اینکه به دلیل شغل خود سفرهای زیادی را با پرواز انجام می‌دهد گفت: تا به حال ساعت پرواز تاخیر خاصی نداشته و من راضی هستم و از خدمات دهی پرسنل پرواز هم بسیار سپاسگزارم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص رفتار کارکنان فرودگاه طبس گفت: نظم و درستی و رعایت ادب از ویژگی های پرسنل اینجاست و از این بابت تاکنون برای من که اکثر سفرهایم با پرواز است مشکلی پیش نیامده و خوب است.

وی در مورد کیفیت خدمات پرواز گفت: بعد از سقوط هواپیمای طبس که کیفیت مطلوبی نداشت در هواپیمای جدید کیفیت خدمات بسیار خوبی دارد و من از همه عوامل تشکر میکنم و برای سقوط هواپیمایی تهران_طبس ابراز تاسف میکنم.

مسافر دیگری به خبرنگار ما گفت: تا به حال در پرواز، تاخیر نداشتند جز در یک مورد که شاید حدود کمتر از ده دقیقه بود و از این بابت فکر میکنم فرودگاه طبس خیلی به فکر مسافرین است.

وی با بیان اینکه من برای بلیط این پروازم ۱۵۰هزار تومان پرداخت کردم گفت: من مدت پنج سال است که در طبس زندگی میکنم و برای سفر به تهران از راه هوایی یا همان هواپیما استفاده میکنم.

وی ادامه داد: متاسفانه هواپیمای قبلی بسیار خطرساز بود و در نهایت باعث سقوط شد اما در پروازهای بعد از آن شکر خدا وضعیت بسیار خوبی دارد و مسافر احساس امنیت خاطر دارد.

همچنین مسافرین دیگر جواب های مشابه دادند که جمله حکایت از رضایت مسافرین چه از نظر ساعات پرواز، کیفیت خدمات و رفتار پرسنل فرودگاه داشت.

گفتنی است صولتی مدیر فرودگاه طبس گفت: در شش ماهه نخست امسال فقط یک تاخیر پرواز به مدت ۳۰ دقیقه داشتیم و تاکنون در این مدت تعداد ۵۲ پرواز ورودی و تعداد ۵۲ پرواز خروجی داشتیم.

شایان ذکر است خبرنگاران از قسمت های مختلف فرودگاه بازدید کردند و نشست خبری با مدیر فرودگاه طبس برگزار شد و در پایان از خبرنگاران حاضر تجلیل شد.

این نخستین بار است که خبرنگاران طبس از نزدیک زیرساخت ها، تجهیزات و امکانات فرودگاه طبس را بازدید می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =