کلاهبرداری تلفنی از یک کارمند بانک در طبس

کارمند یکی از شعب بانکهای سطح شهر طبس روز چهارشنبه در مراجعه به پلیس  شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری تلفنی مطرح کرده و پلیس در حال رسیدگی به این مسئله است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرهنگ جلالیان فرمانده انتظامی طبس در گفتگو با خبرنگار طبس نیوز گفت: کارمند یکی از شعب بانکهای سطح شهر روز چهارشنبه در مراجعه به پلیس  شکایتی را مبنی بر کلاهبرداری تلفنی مطرح کرده و پلیس در حال رسیدگی به این مسئله است.

جلالیان افزود: متاسفانه کارمند بانک با توجه به داشتن اطلاعات کافی در خصوص کلاهبرداری های این چنینی، براحتی تمام دستورات کلاهبردار را اجرا کرده و به این صورت، ناخواسته مبلغی از حساب خود را در اختیار کلاهبرداران قرار داده است.

وی توصیه کرد شهروندان عزیز به تماس ها و پیام هایی که از منابع ناشناس با مضامین برنده شدن هدیه یا سفرهای زیارتی و غیره توجه نکنند تا به راحتی در دام شیادان و کلاهبرداران نیفتند.

سرهنگ جلالیان گفت: شهروندان محترم هریک می دانند که در چه قرعه کشی ها و یا مسابقاتی شرکت کرده اند پس در این شرایط و موقعیت ها باید با فکر و توجه بیشتری اقدام کنند.

وی با اشاره به پیام ها و هشدارهای پلیس و بانک در صفحه و اطراف خود پردازهاتاکید کرد در صورت برنده شدن در هر قرعه کشی و برای دریافت هدیه، به هیچ عنوان نیازی به مراجعه به دستگاههای خود پرداز نیست و در صورت دریافت چنین پیام و یا در خواست تلفنی، احتمال کلاهبرداری محرز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =