کودکان طبسی، خیران کوچک اسباب‌بازی

در اقدام زیبای بانوی طبسی، دستان کوچک و دلهای مهربان فرزندان طبس، با اهدا عروسک و اسباب بازی، به کمک دوستان و هم سالان بی بضاعتشان در روستاها می رود و شیرینی دوران را به آنان نیز می‌چشاند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، یک بانوی خوش ذوق طبسی برای استفاده از اسباب‌بازی‌های نو اما بلا استفاده در منازل که جا اشغال کرده و به دلیل نو و تمیز بودن بیرون ریختن آن ها اسراف محسوب می‌شود فکر جالبی کرده و با این فکر کودکان این شهرستان را به انفاق و بخشیدن تشویق کرده است.

در این طرح کودکان و نوجوانان طبسی می‌توانند اسباب‌بازی‌های نو خود که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد را اهدا کنند تا پس از جمع‌آوری در اختیار کودکان نیازمند در روستاها قرار گیرد.

این بانوی طبسی که از فرهنگیان شهرستان است در مصاحبه با خبرنگار طبس نیوز هدف خود از این کار را آشنایی کودکان از سنین پایین با بخشش، انفاق، کمک به همنوعان و همچنین استفاده درست از وسایلی که در اختیار دارند عنوان کرد.

مرضیه سادات مهاجری بانوی خوش ذوق طبسی اعلام کرد فروشگاه و مرکز تخصصی کودک و لوازم تحریر “آبرنگ” واقع در میدان معلم آماده دریافت هدایای تمامی کودکان و نوجوانان شهرستان طبس است.

عکس ها و تصاویر هدایای خیران کوچک طبسی پس از جمع آوری در سایت و کانال خبری طبس نیوز منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =