فرماندار ویژه طبس: از همه می‌خواهم در کنار هم به تقویت وحدت و همگرایی کمک کنند

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: از همه می خواهم در کنار هم به تقویت وحدت و همگرایی کمک کنند.

به گزارش طبس نیوز، صبح امروز سیدمهدی طلائی مقدم در دیدار ائمه جمعه ، روحانیت و جمعی از مردم طبس گفت: عدم شناخت صحیح از نفوذ کلام روحانیت موجب شکست استکبار در ایران شد.

وی همچنین گفت: امام خمینی (ره) راهی را آغاز کرد که تا بقای مردم بر آن راه و اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بیمه خواهد بود و این راه همان بهره مندی ملت از مرجعیت شیعی و ولایت فقیه است.

سید مهدی طلائی مقدم تصریح کرد: اختلاف بین المللی و بویژه خود زنی های عربی نشان از عدم مدیریت واحد است که بر عکس آنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت رهنمودهای مقام عظمای ولایت و همراهی روحانیت در اوج سربلندی بین المللی است .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان افزود: مسئولان دولتی همواره با تکیه بر نفوذ کلام روحانیت توانسته اند در پرتو همدلی به مردم خدمت کنند و طبس نیز در همدلی نگین استان خراسان جنوبی بوده و خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از همدلی امام جمعه شهرستان گفت: هرجایی انتقادی به عملکرد بنده بود بگویید تا با گفتگو مسائل را حل کنیم و در تشدید مودت و ترویج محبت موثر شویم.

طلائی مقدم همچنین با بیان اینکه شهرستان طبس جایگاه ویژه ای در کشور دارد و مسولان عالی کشور مصمم به مساعدت درباره طبس هستند افزود: ایمان دارم با درایت موجود و همدلی صورت گرفته شهرستان طبس گام های توسعه را می پیماید و همشهریان عزیز روزهای روشنی را تجربه خواهند کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ضمن تقدیر از فرمانداران سابق به ویژه مهدی اخوان صفار گفت: تجربیات مسئولان سابق را استفاده خواهم کرد و از همه می خواهم در کنار هم به تقویت وحدت و همگرایی کمک کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس افزود: برای توسعه شهرستان در طبس، دستگردان و دیهوک در کمال احترام همدیگر را نقد می کنیم، به هم تذکر می دهیم و کدورت ها را کنار می گذاریم؛ از روزمرگی فاصله می گیریم و براساس برنامه ریزی دقیق بسوی توسعه حرکت می کنیم.

امام جمعه طبس نیز در این دیدار با تبریک انتصاب طلائی مقدم بیان کرد: امیدواریم با توجه به سابقه و آشنایی و مدیریتی که در جاهای مختلف داشتید این امر باعث هماهنگی و وحدت بیشتر در شهرستان شود.

وی ادامه داد: ان شالله با استفاده بهینه از امکانات و ذخایری که خداوند متعال که در شهرستان ما قرار داده و با توجه به زیرساخت هایی ایجاد شده منشأیی برای توسعه بیشتر برای شهرستان شود.

وی افزود: در رابطه با برنامه اربعین به نشانه عشق پیاده روی به کربلا، مراسم نمادین پیاده روی در طبس برنامه ریزی خواهیم کرد و اطلاع رسانی خواهیم کرد که از فلکه امام رضا(ع) یا از مسجد جامع به سمت امامزاده خواهد بود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم افزود: در ایام اربعین و در شب چهارشنبه آینده حضور آیت الله عبادی دیدار عمومی ایشان در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) را خواهند داشت.

وی گفت: طبس ما شهر انقلاب است، زلزله سال ۵۷ شهر را ویران کرد که با همه آسیب ها و خسارات مالی و جانی برکاتی داشت که با آمدن شخصیت های بزرگ انقلاب و بصیرت افزایی موجب شد که موتور انقلاب شتاب پیدا کند و پس از فاصله کمی از آن زلزله انقلاب اسلامی ما به پیروزی برسد و انقلاب اسلامی در اولین فرصت اقدام به بازسازی شهرستان طبس کردند.

امام جمعه طبس بیان داشت: امیدواریم با پیگیری های مستمر مسئولین ریل پیشرفت شهرستان گسترش و سرعت بیشتری داشته باشد.

وی خواستار پیگیری مشکلات نیروگاه، معادن و سهم دو درصد عوارض معادن برای توسعه شهرستان شد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در این دیدار ضمن تجلیل از تجربیات سید مهدی طلائی گفت: ائمه جمعه و روحانیت در کنار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس مصمم به همدلی برای توسعه هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد .

تصاویر:

دیدگاهی در “فرماندار ویژه طبس: از همه می‌خواهم در کنار هم به تقویت وحدت و همگرایی کمک کنند

  1. فعلا و در حال حاضر ما روستا زادگان را در تصمیم گیریها اصلا به حساب نمی اورند مثلا در اداره اموزش و پرورش طبس بیشتر پستها و تصمیمات و انتصابات به دست دیگران است و ما باید کنار زده باشیم .البته ما ریاست طلب هم نیستیم اگر دوست دارید شهر تان رونق یابد باید نیروهایی در راس باشند که قومگرا و سلیقه گرا و باندگرا نباشند و از عالمتر از خودشان و دارای طرح اساسی و با برنامه ،بهره ببرند . ارشد فلسفه تعلیم و تربیت ،صاحب اثر ،۲۵ سال خدمت ،معلم چهارم ابتدایی .که به دلایل مذکور پس از ۱۰ سال خدمت در دبستان میثم و مشکان طبسی که در مرکز طبس است امسال به روستا رفتم تا در انجا خدمت کنم . آقای فرماندار عزیز ،برای ما در شهر طبس شما ،جایی برای خدمت نیست.انها می خواهند بر ما و بر کسانی که از خودشان برتری علمی دارند،ریاست کنند و حلاوت و لذت ریاست بر فرهیختگان را ببرند و بچشند .اما ما این حلاوت را با کناره گیری از انها ،سلب می کنیم . خدمت در روستا را برای خود افتخار می دانیم و به شخصه معتقدم که از انسانهای نژادپرست و خودشیفته و زبان باز،و چاپلوس، باید بر حذر بود چون دین و دنیای انسان و انسانیت انسان را به تباهی می کشانند .با احترام معلمی مظلوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 17 =