بازار مرکزی طبس نونوار می‌شود

بعد از گذشت ۳۶ سال از ساخت بازار مرکزی طبس موضوع تغییرات و نوسازی رواق های این بازار در جلسه ای با حضور شهردار و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولین بررسی شد.

به گزارش طبس نیوز، در این جلسه پیام بخشی طوسی شهردار طبس گفت: طرح نوسازی رواق ها، پیاده روها و نمای بازار مرکزی طبس از ۱۵ آذرماه سال جاری آغاز خواهد شد و قصد داریم تا قبل از عید نوروز این پروژه را به پایان برسانیم.

طلائی‌مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این جلسه گفت: شروع این عملیات باید طوری باشد که برای برای شهروندان مزاحمتی ایجاد نکند و توجه به زمان و نظم کار بسیار حائز اهمیت است.

در این جلسه بهبهانی، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس تاکید کرد: بازسازی بازار طبس اگر الهام گرفته از معماری اصیل و ناب گذشته طبس باشد مطمئناً مورد استقبال گردشگران و بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

محمد زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی طبس در این جلسه گفت: ایمنی و سلامت شهروندان از نظر پلیس در اولویت است و این تغییرات نباید مشکلی یا خطری برای عابران پیاده و خودرو سواران ایجاد کند.

دیدگاهی در “بازار مرکزی طبس نونوار می‌شود

  1. سلام
    شهردار محترم بهتر نیست طرحهای نیمه تمام را تمام نمایند تا اینکه طرحی نو به اجرا گذاشته بشه اونم در این فصال سال که خود باعث طولانی شدن زمان طرح و بروز مشکلاتی برای شهروندان بازاریان و خودروها خواهد شد
    اونم با کسری بودجه ای که همیشه نالان آن هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دو =