فرمانده سپاه ناحیه طبس: بسیج میدان دار صحنه های حساس در دفاع از نظام اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خط شکن و میدان دار صحنه های حساس باشد.

به گزارش طبس نیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در اجتماع بسیجیان شهرستان طبس با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد برای حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خط شکن و میدان دار صحنه های حساس باشد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی، افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت بسیج و نقش آن در جامعه مقام عظمای ولایت فرمودند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا آرمان‌های اصیل انقلاب زنده بماند.

وی ادامه داد: به لطف خدا و مدد شهدا، همت و تلاش بسیجیان عزیز امروز شاهد هستیم که بسیج در همه عرصه ها نقش آفرین بوده و هست.

فرمانده سپاه ناحیه طبس اظهار کرد: در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و دفاعی و همه عرصه‌ها و هر کجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز بوده بسیج در صحنه است.

وی تاکید کرد: شجره طیبه بسیج با تکیه بر بصیرت است که می‌توانند نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از مرزهای ایران اسلامی اثربخش باشد و الهام بخش برای جبهه مقاومت نیز باشد.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که تفکر و فرهنگ بسیجی به تمام دنیا صادر شده است به خصوص به کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن که نتایج آن به بار نشسته است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای بسیجیان باشیم، بسیجیانی که هر کجا که نیاز هست در هر عرصه ای حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه ناحیه طبس در خصوص این همایش گفت: امروز هم کسانی هستند که از حریم اهل بیت دفاع کنند سربازانی از جنس بسیج و امروز هم عزیزانی هستند که سینه خود را در برابر دشمنان اسلام سپر کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =