آغاز فروش سراسری بلیت‌ قطار برای ایام نوروز از فردا

آغاز فروش سراسری بلیت‌ قطار برای ایام نوروز از فردا

به گزارش فارس، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود : فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز امسال در تاریخ ۳۰ بهمن ماه، برای محورهای شمال ( ساری، گرگان و … )، شمال‌غرب و آذربایجان ( زنجان، میانه، تبریز، مراغه و … ) همچنین قطارهای ساری-مشهد، قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، زنجان-مشهد، کرج-مشهد و بالعکس می‌باشد.

در ساعت ۷ صبح اول اسفند ماه، فروش بلیت برای محورهای جنوب ( اراک، اندیمشک، اهواز، خرمشهر و … )، جنوب‌شرق ( یزد، کرمان، بندرعباس، اصفهان، زاهدان و … ) و قطارهای اراک-مشهد، اهواز-مشهد، قم-مشهد، کاشان-مشهد، اصفهان-مشهد، شیراز-مشهد، یزد-مشهد، بندرعباس-مشهد، کرمان-مشهد و بالعکس آغاز می‌شود.

بر این اساس در ساعت ۷ صبح ۲ اسفند ماه نیز ، بلیت برای قطارهای مسافری محور خراسان، طبس، خواف و بالعکس به فروش می‌رسد.

فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز ۹۱ از طریق سیستم فروش جدید ( Online2 )، بمنظور سهولت دسترسی هموطنان به بلیت انجام می‌گیرد.

فروش بلیت قطار بین‌المللی ترکیه نیز با هماهنگی این کشور بعد از پیش فروش بلیت‌ قطارهای داخلی، ساعت ۷ صبح ۳ اسفند ماه انجام می‌شود.

فروش امسال بلیت های نوروزی را مختص به دوره زمانی ۲۴ اسفند ۹۰ لغایت ۱۵ فروردین ۹۱ اعلام کرد و گفت: به هر متقاضی یک کوپه و حداکثر به تعداد اعضای خانواده با ارائه شناسنامه سرپرست خانوار بلیت فروخته می‌شود و همچون سال‌های گذشته فروش هرگونه بلیت گروهی و دسته جمعی برای تاریخ های یاد شده ممنوع است .

روابط عمومی رجاء از کلیه خریداران بلیت قطار درخواست کرد : بلافاصله بعد از صدور بلیت، کلیه مشخصات و مندرجات بلیت را کنترل کرده و در‌ صورت مشاهده هر گونه مغایرت، در همان لحظه به اپراتور فروش اطلاع دهند تا اصلاحات لازم انجام شود.

این روابط عمومی از کلیه متقاضیان خرید بلیت قطار خواست: از خریداری بلیت غیرهمنام، مخدوش و خارج از سامانه رسمی فروش بلیت که از نظر این شرکت باطل محسوب می‌شود جداً خودداری کرده تا در هنگام سفر و کنترل بلیت در ایستگاه‌ها و قطارها دچار مشکل نشوند.

متقاضیان بلیت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش‌های نوروزی اعم از: موجودی بلیت، قیمت بلیت، نشانی مراکز فروش و … یا اعلام نظر، انتقاد و شکایت در زمینه فروش بلیت قطار در طول شبانه روز با سامانه ارتباط با مشتری رجاء از طریق تلفن ۱۵۳۹ یا پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ ارتباط برقرار کرده و یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =