فرماندار ویژه طبس: سریعا باید برق مناطق عشایری بخش دستگردان وصل شود

فرماندار ویژه طبس در واکنش به اخذ تعهدنامه از مردم مناطق عشایری برای وصل شدن برق از سوی مدیریت توزیع برق طبس گفت: تجهیزات برق در زمان کوچ عشایر باز شده است تا سرقت نشود و با توجه به بازگشت عشایر به محل اسکان خود باید سریعا تجهیزات نصب شوند.

به گزارش طبس نیوز، چندی پیش گزارشی از وضعیت برق منطقه چاه مسافر بخش دستگردان در این پایگاه خبری تحت عنوان « روایت تکان دهنده از عشایر مظلوم دستگردان/ اقدام عجیب مدیریت توزیع برق طبس »منتشر شد.

در این رابطه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار طبس نیوز گفت: اینجانب توفیق داشتم به مدت چهار سال در بخش دستگردان به ویژه دهستان محروم و عشایری یخاب به عنوان بخشدار خدمت نمایم و شناخت کاملی از منطقه به ویژه عشایر محروم دارم.

سیدمهدی طلائی مقدم افزود: کمترین درخواست و خدمتی که به این عزیزان میتوان انجام داد ارایه خدمات شرکت ها به ویژه برق است که الحمدالله قبلا برق رسانی شده ولی به دلیل سرقت هایی که در زمان کوچ عزیزان اتفاق افتاد مشکلاتی پدید آورد.

وی ادامه داد: با آخرین پیگیری هایی که از طریق شرکت محترم برق شهرستان و استان انجام شده در حال حل شدن است ولی در مجموع به هیچ عنوان حتی برای یک ساعت هم نباید خدمات رسانی به ویژه برق عزیزان قطع باشد.

فرماندار ویژه طبس گفت: به محض اطلاع با جناب آقای شرکا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان صحبت و پیگیری نمودم و قول دادند موضوع حل شود.

وی با بیان این که به هیچ عنوان نباید این وضعیت ادامه پیدا کند افزود: باید سریعا برق وصل شود و ترانس و تجهیزات که توسط شرکت برق در زمان کوچ عشایر باز شده است تا مجدد سرقت نشود با توجه به بازگشت عشایر به محل اسکان خود آقای شرکا قول دادند سریعا تجهیزات منتقل و نصب شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «فرماندار ویژه طبس: سریعا باید برق مناطق عشایری بخش دستگردان وصل شود;

    1. دوست عزیز توی خبر عنوان نشده که «برق مناطق عشایری بخش دستگردان وصل شده است!»
      بلکه گفته شده « فرماندار ویژه طبس: سریعا باید برق مناطق عشایری بخش دستگردان وصل شود»

      دقت بفرمایید. پس سریعا و صریحا نگویید کذب!!
      این دستوری هست که فرماندار دادن به اداره برق . اگر گوش شنوایی داشته باشند. طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 2 =