جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی اعلام موجودیت کرد

ساعاتی پس از اعلام موجودیت رسمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور ، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی نیز اعلام موجودیت کرد

به گزارش طبس نیوز به نقل از خاورستان، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی نیز شکل گرفته است و از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشوری حمایت می کند .
وی در ادامه گفت : در آینده ای نزدیک چهره های هیئت مرکزی این جبهه معرفی رسمی شده و با هماهنگی جبهه کشوری فعالیت خواهد کرد .
این منبع آگاه افزود : این جبهه در سطح شهرستانهای استان خراسان جنوبی نیز تشکیل شده و زمینه فعالیت عموم مردم  در بستر این جبهه مردمی فراهم خواهد شد .
وی همچنین اضافه کرد : این جبهه مورد اتفاق جمع کثیری از نخبگان و فعالان فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی کشوری و استانی است و بنابراین با حمایت گسترده این نخبگان ، عرصه حمایت  مردمی از انقلاب اسلامی در قالب این جبهه بیشتر خواهد بود .
وی ادامه داد : این جبهه متشکل از نیروهای انقلابی در تمامی اقشار  جامعه بوده و با هدف مبارزه با فساد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم تاسیس شده است .
گفتنی است جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور ، عصر امروز با حضور در مجموعه سرچشمه تهران و در جمع خبرنگاران با قرائت بیانیه‌ای رسماً اعلام موجودیت کردند. هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.
متن کامل بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور را از ( اینجا ) مطالعه نمائید .

دیدگاهی در “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی اعلام موجودیت کرد

  1. اینجانب به نوبهء خویش ،همراهی و همدلی خودم را باجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف این جبهه مبتنی بر فقر زدایی و مبارزه با بی عدالتی و تحقق عدالت در سراسر کشور اسلامی ایران و بالاخص در استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس اعلام می دارم. باشد که مورد قبول خدای منان قرار گیرد و به نوبهء خود ، راهگشایی برای برونرفت از شعارگرایی صرف ،باشم.به امید پیوستن عموم مردم عزیز طبس به این جبهه .محمد باقر شیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =