مردم در حماسه۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند

امام جمعه طبس گفت: مردم در ۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند و این حرکت عمومی مردم از مصادیق یوم الله است که هر سال باید گرامی داشته شود و در حافظه تاریخ بماند و به نسل های آینده منتقل شود.

به گزارش طبس نیوز، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز در خصوص توصیف سیاسی اجتماعی حماسه ۹ دی گفت: در طول تاریخ مخصوصا در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، روزهای بسیار مهمی اتفاق افتاده که در آموزه های دینی به عنوان یوم الله از آن یاد شده و میشود.

وی افزود: علت یوم الله شدنش حرکت و اقدامی از طرف مردم که باعث تقویت دین خدا و احکام الهی و ارزش های اسلامی شده که در تاریخ انقلاب اسلامی از این روزها مثل ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن و غیره زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: ۹دی یکی از مصادیق ایام الله است چون دشمنان در خارج و داخل همیشه در کمین بودند و هستند که در یک موقعیت و فرصت هایی بتوانند به انقلاب ضربه بزنند.

امام جمعه طبس ادامه داد: یکی از این فرصت ها انتخابات است، انتخابات هم که در جمهوری اسلامی زیاد است سالی حداقل یک انتخابی در موارد مختلف تقریبا انجام می شود.

وی بیان کرد: در سال ۸۸ در انتخابات ریاست جمهوری دشمن در خارج و در داخل هم عواملی با دشمن همکاری می کردند که آن انقلاب مخملی را در ایران اعمال کنند لذا بحث تقلب در انتخابات را مطرح و در این زمینه زیاد کار کردند.

ادعای تقلب رمز فتنه گران برای براندازی

وی با بیان اینکه عنوان تقلب رمزی بود بین خود آنها برای براندازی نظام گفت: مردم با توجه به اهمیت انتخابات حضور کم نظیری داشتند و ۴۰ میلیون نفر پای صندوق ها حاضر شدند و رای دادند اما بعضی از همان عوامل فتنه قبل شمارش و اعلام آرا، اعلام کردند ما برنده انتخابات هستیم مانند میر حسین موسوی که از سران فتنه بود که بعد از شمارش دیدند مردم به آنها رای ندادند، جو سازی و شایعه سازی کردند که تقلب شده است.

امام جمعه طبس تصریح کرد: در هر کشوری چهارچوب قانونی وجود دارد، در جمهوری اسلامی نیز از نظر قانونی هیچ اشکال و ایرادی در انتخابات وارد نبود و شاهد بر تقلب نبود اما آنها ادامه دادند تا اینکه گفتند صندوق های رای در سراسر کشور و در هر شهرستانی بازشماری شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در ادامه گفت: چند صندوق هم به قید قرعه انتخاب و بازشماری شد اما باز هم آنها تن در ندادند و به تحریک مردم ادامه دادند تا عوامل آنها در داخل شروع به آشوب و تخریب در کشور کردند.

وی افزود: به خیابان ها آمدند، مردم را مورد آزار و اذیت قرار دادند و چون در ایام عاشورا بود به عزاداران امام حسین(ع) جسارت کردند، پرچم ها را به آتش کشیدند و شعارهای ضدنظام، ولایت، ارزش ها و ضد آرمان هایی که انقلاب اسلامی بخاطر آن به وجود آمده و شهید داده شد شعارهایی از قبیل نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران میدادند.

وی اضافه کرد: در اینجا برای مردم مشخص شد که اینها برنامه براندازی دارند، مردم ما که همیشه بصیرت داشتند و دارند در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ به صورت خودجوش در تهران و همه شهرستان ها و با حضور حداکثری به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از نظام، ولایت و ارزش ها اعلام کردند و اظهار بیزاری از دشمنان و فتنه گران کردند.

مردم بساط فتنه گران را جمع کردند

وی تاکید کرد: مردم در ۹ دی بساط فتنه گران را جمع کردند و این حرکت عمومی مردم که موجب شد انقلاب محفوظ بماند و تقویت شود اهمیت دارد و از مصادیق یوم الله است و با توجه به آن حضور گسترده مردم و آن نتیجه ای که داشته به عنوان یوم الله هر سال باید گرامی داشته شود و در حافظه تاریخ بماند و به نسل های آینده هم منتقل شود.

فتنه های پیچیده تر در راه است

وی تاکید کرد: دشمن دست بردار از دشمنی علیه انقلاب و نظام و ارزش های اسلامی نیست همانطوری که مقام معظم رهبری هم بارها اشاره فرمودند و دیگر بزرگان هم تاکید کردند که فتنه های پیچیده تر از سال ۸۸ هم در راه است که باید مردم توجه داشته باشند و مانند سال۸۸ اگر فتنه ای پیش آمد آن را خنثی کنند و از بین ببرند.

فتنه گران به دشمنان امید دادند

وی با بیان اینکه جریان فتنه خسارت های زیادی به کشور وارد کرد گفت: اینها جرم بزرگی مرتکب شدند و همنوا با دشمنان شدند و به آنها امید دادند که میشود علیه جمهوری اسلامی اقدام کرد و براندازی را ادامه داد تا تحریم هایشان و تبلیغاتشان علیه نظام اسلامی بیشتر شود و همچنین چقدر خسارت های مالی به مردم وارد کردند،  قانون شکنی کردند و بدعت زشتی را گزاشتند و در مقابل قانون تسلیم نشدند.

وی بیان کرد: هر کشور، نظام و ملتی در مقابل قانون خودشان تسلیم هستند اما اینها تن به قانون هم ندادند و با اینکه ۷ سال از آن قضیه گذشته اما باز بر همان طبل فتنه و اختلاف میکوبند و از محبت نظام و ولایت که با آنها مماشات شده باز هم دارند سو استفاده میکنند و دشمن هم باز به آنها دل بسته که یک روز بتواند از وجود فتنه گران استفاده کند.

وی تاکید کرد: بخاطر همه این جهات ۹ دی ماه و حضور مردم خیلی اهمیت دارد و موجب میشود دشمان و فتنه گران بفهمند که مردم دست بردار از نظام اسلامی و ارزش های اسلامی و ولایت نیستند و در آینده هم نخواهند بود.

نقش آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها در جریان فتنه

وی در خصوص نقش آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها در فتنه گفت: نقش آنها در همه فتنه ها خیلی واضح و روشن است و در آن فتنه حمایت های تبلیغی میکردند و چقدر سایت ها و امکانات تبلیغاتی موقع انتخابات فعال بود و به حمایت فتنه و فتنه گران میپرداختند و بعد از آن هم ادامه داشت و الان هم ادامه میدهند بنابراین نقش آمریکا و انگلیس و صهیونیست ها و بعضی دولت های عربی دست نشانده آنها در همه زمینه های ضد انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد.

ملت و مسئولین در انتخابات آتی هوشیار و بیدار باشند

وی تاکید داشت: ملت مواظب هستند و باید بیشتر توجه داشته باشند که در انتخاباتی که برای ریاست جمهوری و شورای اسلامی در پیش داریم هوشیار و بیدار باشند.

وی در خصوص موضوع نفوذ گفت: این مسئله مهمی است و مقام معظم رهبری در مورد آن هشدار میدهند و یکی از جهاتی که دشمن میتواند نفوذ پیدا کند در انتخابات است که باید مردم و مسئولین مواظب باشند.

وی افزود: دولت چون مجری پروژه انتخابات است در این زمینه باید مراقبت و توجه بیشتری داشته باشند و به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید کاملا توجه و عمل کنند و عوامل اجرایی انتخابات و مسایلی که در انتخابات وجود دارد باید طوری باشد که به دشمن بهانه ای داده نشود و راه نفوذ را ببندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =