صدای شما/ پرسنل شرکتی راه آهن چهار ماه حقوق نگرفته اند

در بخش صدای شما مخاطب محترمی از معوقات حقوق پرسنل شرکتی راه آهن شرق گلایه ای کرده که روابط عمومی این اداره کل پاسخ مربوطه را به طبس نیوز ارسال کرده است.

به گزارش طبس نیوز، یکی از مخاطبین محترم در بخش صدای شما مطلبی ارسال کردند که عین مطلب در این پایگاه خبری منتشر میشود.

صدای شما

پرسنل شرکتی راه آهن حدود چهار ماه حقوق نگرفته اند با توجه به اینکه پیمانکار ها از راه آهن پول می گیرند ولی عدم توجه بعضی از مسولین باعث شده پیمانکار ها نسبت به پرداخت به پرسنل بی تفاوت باشند و حقوق معوقه تا حدود چهار ماه را بوجود اورد.

لازم به ذکر است که از ابتدا تشکیل راه آهن، یکسال است که چنین بی عدالتی و ظلم هایی اتفاق می افتد.

ولی چوب خدا صدا ندارد کسانی که به عوامل زیر مجموعه شان توجه نمی کنند و نسبت به ظلم و بی عدالتی پیمانکارها بیخیال هستند بدانند که خداوند سخت عقوبت است .

ای مسئولینی که به شرکتهایی که ظالم و دارای توان مالی نیستند امتیاز و مجوز شرکت در مناقصات را می دهید اگر ظلم وستم آنان هر گونه مشکل روحی و حادثه یا تزلزل را در خانواده ها و محل کار ایجاد شود که مطمئنا ایجاد کرده گناهش گریبانگیر تک تک مسوولین خواهد بود پس دریابید این قشر زحمتکش را.دنیا ارزش طرفدار ظالم ندارد.
«مطالب منتشر شده در بخش ” صدای شما ” صرفاً برای اطلاع شما کاربران عزیز و یا ارایه جوابیه، منتشر شده و لزوماً مورد تأییدطبس نیوز نیست.»

در این راستا روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق جوابیه ای به شرح زیر برای پایگاه خبری طبس نیوز ارسال کرده است.

سلام

باتشکر از پیگیری اصحاب محترم رسانه به استحضار می رساند طبق بررسی های انجام شده حقوق معوق پرسنل پیمانکاری این اداره کل کمتر از ۳ ماه می باشد که در این ماه ها نیز مبالغی به صورت علی الحساب پرداخت شده است که این موضوع به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مدیریت اداره کل راه آهن شرق نیز تمامی تلاش خود را برای بروزرسانی حقوق ها و پرداخت معوقات این نیروها انجام می دهد که با پیگیری های صورت گرفته کلیه معوقات پرسنل محترم و سختکوش پیمانکار نهایتا تا پایان ماه جاری پرداخت خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

دیدگاهی در “صدای شما/ پرسنل شرکتی راه آهن چهار ماه حقوق نگرفته اند

  1. عجب همین کارارو میکنید حادثه قطار اتفاق میافته پرسنل راه اهن نباید دقدقه حقوق داشته باشن کارحساسی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =