ضرورت توجه سازمان برنامه و بودجه به افزایش اعتبارات خراسان جنوبی

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با تاکید بر ضرورت توجه سازمان برنامه و بودجه به افزایش اعتبارات خراسان جنوبی گفت: خشکسالی ۱۸ ساله در استان خراسان جنوبی مشکلات بسیاری را به وجود آورده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا امیرحسنخانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ابتدا از وزیر کشور به ویژه ریاست سازمان مدیریت بحران به دلیل سفر به استان خراسان جنوبی و پیگیری بحث سرمازدگی تشکر می کنم.

نماینده مردم فردوس،سرایان،طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد می کنم رئیس سازمان برنامه و بودجه به موضوع سرمازدگی و شرایط غم انگیز ناشی از این معضل در استان خراسان جنوبی توجه کند.

وی ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه و بودجه به دلیل اختصاص ردیف مشخص برای توسعه استان خراسان جنوبی در لایحه بودجه تصریح کرد: خشکسالی مشکلات بسیاری را برای استان خراسان جنوبی به وجود آورده و از وزیر راه تقاضا دارم پروژه راه فردوس – بجستان که مدت ۱۰ سال نیمه کاره رها شده است را به اتمام برساند زیرا تصادفات بسیاری در این محور رخ می دهد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: از وزیر بهداشت و درمان به دلیل توجه به اتمام بیمارستان نیمه کاره فردوس تشکر کرده و امیدوارم مسئولان راهکاری را در جهت افتتاح این پروژه در سال جاری اتخاذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =